Sonunda uçağa bindim. Lanet olsun çok heyecanlıyım. Neden mi? Çünkü 2 saat sonra Zayn Malik'in yanında olacağım. Nasıl olduğunu size anlatayım. Ben bir gün yine twitterdan zayn'e tweet atıyordum beni farketmesi için. Sonra bir anda bana bir mesaj geldi. Okuduğumda şok oldum çünkü zayn'den gelmişti mesaj. "Hey naber?" Demişti. Bense o heyecandan ağlıyordum. Sonunda cevap verdim biraz konuştuk ve benden telefon numaramı istedi. Daha sonra telefondan konuşmaya başladık. Bir süre sonra benden hoşlandığını ve onun yanına gitmemi istediğini söyleyip beni İngiltere'ye davet etti. Bu arada ben Amerika'da yaşıyorum. Daha sonra bende kabul ettim ve işte buradayım.
********
Ah sonunda uçak iniş yaptı ve ben çok heyecanlıyım çünkü birazdan zayn'i göreceğim. Tanrım bana yardım et! Umarım bayılmam ya da çığlık atmam. Zayn'i kendimden soğutmak istemiyorum!
Uçaktan indiğim an karşıda tüm çekiciliğiyle duran zayn'i farkettim. O mükemmeldi. Yüzünde veya vücudundaki herhangi bir yerde kusur yoktu... O mükemmel ela gözleri, o uzun ve benimkinden çok daha güzel olan kirpikleri, kıvrımlı mükemmel dudakları, kasları, onlarla uyumlu olan dövmeleri... O kadar harikaydı ki. Ona doğru koşmaya başladım. Yetiştiğim an bana sarılıp beni kucağına aldı. "Hey merhaba!" dedi. "Merhaba!" "Gerçekte çok daha güzelsin bebeğim" dedi. Utançtan yüzüm kıpkırmızı kesildi. "Teşekkür ederim" diyebildim sonunda. Bu halime güldü. "Gidelim mi?" "Olur ama ben daha otel ayarlamadım kendime senin bilidiğin bir yere götürür müsün beni?" dediğim an sinirlendiğini anladım. "Olmaz öyle şey seni buraya ben getirdim ve benim evimde kalacaksın. Başka yerde kalamazsın" dedi. "Ama öyle haberler falan çıkar bizim hakkımızıda" "Ben zaten senden çok hoşlanıyorum bebeğim ve bu haberlee umrumda olmaz ki" "ama benim umrumda arkadaşlarım veya ailem benim hakkımda ne düşünür biliyor musun?" "Eğer sevgili olursak kimse birşey diyemez" "ama daha yeni tanıştık zayn!" "Yapma ama birkaç aydır konuşuyoruz ya" "ama o farklı daha önce birbirimizi hiç görmemiştik" "Ama konuşuyorduk. Görmek önemli değil." "Ayrıca ben böyle bir çıkma teklifi beklemiyordum tamam mı daha özel olmasını isterdim." "Bence bu bizim en özel anımız çünkü seni ilk kez görüyorum bundan özeli olabilir mi?" dediğinde tamamen yumuşadım ve zayn'e doğru hamle yaptım. Yanağına bir buse kondurdum. "Hadi ama daha iyisini yapabilirdin!" "Bence bununla idaee etmelisin zayn" deyip kahkaha attım. En sonunda oda bana katıldı. Bavullarımı zayn'e bırakıp arabasına doğru yürümeye başladım. "Hey tanrı aşkına bunların içinde ne var öyle?" "Kıyafetlerim, ayakkabılarım, kişisel bakım ürünlerim var ve bence o kadar da fazla değiller. "Sen öyle san" dedi ve arabanın kapısını benim için açtıktan sonra bavullarımı bagaja koyup sürücü koltuğuna geçti. Arabada son ses One direction şarkısı çalmaya başlayınca; "Hey arabanda 1D'nin yeni albümünü mü dinliyorsun?" diye sordum. "Evet onlar benim kardeşlerim ve bu albüm cidden harika" "Çoğu hayranın gruptan ayrıldığın için seni bıraktı bu seni üzmüş olmalı" "Elbette üzdü düşünsene sana sen benim hayatımsın diyen insanlar sen gruptan ayrıldın diye sana küfretmeye başlıyorlar ama ben hala hepsini çok seviyorum. Onlar olmasaydı buralara kadar gelemezdim." "Ama bu şekilse seni gerçekten seven insanları görmüş oldun değil mi?" "Evet sadece grup için değil beni ben olduğum için seven milyonlarca insan var ve bu harika birşey." "Bende onlardan biriyim sanırım" deyince bana bakarak gilümsedi. "Her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim" "Asıl ben teşekkür ederim sana beni hayata bağladığın için" diyince elimi alıp üstüne öpücük kondurdu. Ve 1D şarkısı eşliğinde yola devam ettik.
Eve vardığımızda bu kadar büyük bir evle karşılaşacağımı düşünmemiştim. Eve girdşk sonunda. Zayn bana kalacağım odayı gösterdi. Bende hemen kıyafetlerimi dolaba koymaya başladım. İşim bitince zayn geldi ve "Ha hazırlan bir yere gidiyoruz" "Nereye gidiyoruz?" "Seni arkadaşlarımla tanıştırmaya götürüyorum." "Hangi arkadaşların?" "Tahmin et bakalım" "ONE DİRECTİON'la mı?" "Evet aynen öyle" diyince çığlık atıp zayne sarıldım. "Hey hadi çık o zaman odadan" dediyp zayni odadan attım. Hemen duşa girdim.-yazmaya üşendim- Çıktığımda hemen dolaptan kalın askılı dizimin biraz üstünde biten siyah beyaz şeritli bir elbise giydim. Saçlarımı kurutup hemen kıvırmaya başladım. İşim bitince hemen makyaj yapmaya başladım. Makyaj da nitince üstüme parfümü bocalayıp küçik siyah çantamı alıp aşağı indim. Zayn beni bekliyordu. Tanrım mükemmel olmuştu! Siyah bir dar kot üstüne de düz siyah bir t-shirt ve siyah deri ceket giymişti. Beni görünce gözleri büyüdü. Birkaç saniye takılı kaldı ben tamamen aşağı indiğimde "Hey sen harşka olmuşsun" dedi. "Teşekkür ederim sende öyle" "Hadi o zaman güzel bayan gidelim." Arabaya binip yola çıktık. Eminim ki bugün geçekten HARİKA BİR GÜN olacak.##########
Selam arkadaşlar bu benim wattpad'deki üçüncü kitabım. Bu kitap genelde benim hayallerimi yansıtıyor. Diğer bölümler çok daha uzun olacak :) Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Okuduğunuz için teşekkür ederim. Xx