Lees de a/n op het einde aub, het is belangrijk.
Kato
De voorbije week is er niet echt iets speciaals gebeurd.Oh, wacht. Toch wel. Jayden gedraagt zich nog meer als een klootzak dan vroeger. Ik bedoel, het boeit me totaal niet ...
Stop, Kato. Je kan tegen iedereen liegen, maar niet tegen jezelf. Ik zeg niet dat ik mezelf nog nooit heb voorgelogen, ik ga het helemaal niet ontkennen, maar diep, diep vanbinnen weet je dat alles wat je jezelf aan het wijsmaken bent, allemaal onzin is.
Alleen wil je het niet toegeven. En weet je? Dat is oké. Soms moeten we een mooiere plek maken van de planeet 'Aarde' die wij onze wereld noemen. Moeten we een mooiere plek maken van onze thuis, want binnen een paar jaren, is het veel te ver heen om nog terug te komen.
Dan gaan we spijt krijgen. Niet voor onszelf, wij hebben waarschijnlijk nog een wereld die nog half gezond is, maar voor onze kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen ...
Zij zitten dan met de problemen, die wij gestart zijn en er is niks wat ze eraan kunnen doen, tenzij een (werkende) tijdmachine bouwen, in de tijd rijzen en alles oplossen. Oftewel, niks.
Jayden
De laatste week heb ik amper nog met Kato gepraat. Misschien heb ik haar wel een beetje ontweken, misschien niet. Wie zal het zeggen? De maandag na het weekend vertrekken we al naar Londen. Van zodra ik wist dat we gingen, kijk ik er al naar uit.
Eerst had ik nog gehoopt dat ik met Kato in het gastgezin verbleef, maar nu na die kus... Halt, dit is de oude Jayden niet. Ik ging terug zoals vroeger worden, maar de vorige Jayden, die nu ergens diep vanbinnen verstopt is, was niet bang om een meisje tegen te komen na het met elkaar te doen. Toen voelde ik me juist zelfverzekerder, want ik wist dat ze het nog is wilde, maar ik ging nooit met een meisje meer dan 1 keer naar bed.
---------------------------------
Dit mag dan wel een boek zijn, alles wat in dit hoofdstuk staat over de aarde is waar!
Stop met het vervuilen van onze mooie aarde, want binnen de kortste keren is hij niet meer zo mooi meer!
SHIPNAMEN
ZET HET NUMMER VAN DE SHIPNAAM DIE JIJ HET LEUKSTE VINDT IN DE COMMENTS!1. Jayko
2. Jayka
3. Kajayto
4. Katayden
5. Katen
6. Kayten
7. Jaten
8. Kay
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...