Herşeye Rağmen Gülümse

105 4 4
                                    

Boşluktayım yine hep boylemi hisseder bi insan hep mi ağlar
Hep mi üzülür?
Hayal etmekten korkarmı bi kalp?
Korkuyo işte
Hayalleri gerçek olmayan biri hayal kurmaktanda nefes almaktanda, düşünmektende,sevmektende korkar. Bi erkek ağlamaz derlerdi. Babamı ağlarken gördüğümde anladım gerçekleri. Ona ne kdr kızsamda öfkelensemde ozmn anladım işte bi erkeğin ağlayabileceğini .
Üzüldüğünüzde herkez gelir sorar niye noldu kardeşim,dostum,derler ama inanmayın paylaşırsınız ama hata yaparsınız hayattan aldığımız dersler var ve aldığım tek ders güvenmemek .hiçkimseye hiçbirşeye güvenmemek
Saçma gelsede boyle en azından.benim için bu böyle. Her kapınızı çalana açarsanız o kapıyı , içerden almadığını bırakmadan çıkmaz, herşeyinizi alır ve gider.
Siz yine yalanlarla tebessüm etmek için uğraşırsınız. bi insanın gülümsemesini anlayabilirmsiniz? Beni anlayan yok güldüğümde gerçektenmi,yoksa maske gibi sadece mutlu sansınlar diye güldüğümü anlayamadılar anlayamayacaklar da. Her gece ağladığımı bildiğimde tek başıma sessizce kimse duymadan yalan diyerek ağalayarak geçen uzun bi süre...
Bi insanın gülümsemesini çalmayın bırakın,gülsün. Sonra üzerseniz ozmn pişman olursunuz güvenini alırsanız ondan o bidaha yaşamaz. Bırakın mutlu olsn o size kötülük yapsa bile siz yapmayın çünkü bi insanın gülümsemesinden başka alacağınız hiçbişeyi yoktur...

Herşeye Rağmen GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin