Spectacol

297 6 0
                                    


Melanye pov. 

                 Spectacolul de  vioara  a  lui Emily incepea  in  20  de  minute  , iar  noi inca  eram  in intarziere.

Tata  era  inca  in  fata  oglinzii , chinuindu-se  sa  isi  aranjeze  cravata  , care  parca  facea  in ciuda  lui, nevrand  sa  se aranjeze  , mama  se  agita   , cautand  cheile  de  la  casa  , iar  eu  cu Emily stateam  langa  usa  , asteptand amandoua  sa  plecam  . 

               Dar se  pare  ca Dumnezeu  tine  cu  noi  ,   mama  gasi-se cheile  , iar tata  isi lua sacoul  pe el. Eu si  Emily , ne-am  facut drum spre garaj  , unde  ne  astepta  masina  lui  tata  , care  ma  surprinde  si  pe  mine  ca  inca merge , este  un  model vechi  volkswagen , care ii  mai  batran  decat  mine  si  tot  odata  aceasta  masina  ii  mai  obosita  decat  mine  intr-o zi  de  luni . 

              Acest  spectacol , conteaza  foarte  mult  pentru  ciupercuta , ciupercuta  fiind Emily , deoarece la  acest spectacol  erau  prezenti   3  profesori  universitari , care din cate  se  auzea , cautau  noi talente  pe  care sa  le  modeleze  , iar  pentru Emily  era  o  oportunitate  de a  se  perfectiona  si  de a  invata ,  despre tot  ce  inseamna muzica  . 

              Tata  invartii  cheile  in  contact ,  iar  motorul  huruii  ragusit ,    masina    iesind  pe cararea  din fata  casei  . Tot  drumul niciunul din  noi  nu a scos  un sunet , cu totii eram  tensionati  deoarece  eram  inca  pe  autostrada , iar  spectacolul incepu-se  de  10  minute , iar  numarul lui Emily era printre  primele  , asa ca  tata  a  fortat-o  pe "Doroty" , masina , calcand pedala  de acceleratie  pana  la  refuz  . 

                  In sfarsit  iesisem  de  pe autostrada si  am  pornit spre centrul orasului Chicago ,  din  fericire  pentru noi , la ora aceasta  orasul  nu este  foarte  aglomerat , iar  traficul este  unul lejer . Emily era din ce  in ce  mai  tensionata  ,  nu  o spunea  , dar  o observam eu  , se  juca agitata cu  degetele  si se  uita  la  ceas  din minut in minut . Vazand-o asa  i-am luat  mana  in  mainle  mele  si  i-am zambit cald  , destul cat sa  ii dau  de inteles  ca  o sa ajungem la  timp si  totul va  fi bine . 

                    Dintr-o data  masina se opri  in fata  unei  cladiri  imense  ,  nici  nu  imi dadusem  seama cand  am  ajuns , singurul  lucru  pe  care  l-am  zarit a  fost  afisul  urias  , care era  agatat  de  cladire  in care apareau  participantii spectacolului , intr-un tarziu am  zarit si  zambetul luminos  si  calduros  a  lui Emily  printre  multimea de  copii de  pe  afis . 

                    Lucrul  de care se  mirau  mereu mama  si  tata  era  ca  Emily avea  acest  dar  ,  de  a  canta  , aceasta  canta  la  vioara   de  la  varsta de 4 ani , dar  nici  cu  vocea  nu canta  rau  , iar eu  , eu  am  fost  inzestrata  cu darul  de  ami exprima  sentimentele  in arta ,  in  desen , pictura , tot  ce   tine  de culori , ma  atrage, am  descoperit aceasta  pasiune pe  vremea  cand  Emily  inca  era  in  scutece  , iar  mie  imi placea  sa  ii  desenez  diferite  chestii pe  care  i  le  aratam  apoi  . Multi  vazandune  ziceau  ca  suntem  adoptate  , deoarece  nimeni  din  familia  Greeg  nu  aveau  vre-un  talent  deosebit  ,  poate  doar  unchiul Alan , avea  talentul  de  a   manca  7  hotdogi in  2 minute ,  nu  imi  pot  imagina  ce  stomac are tipul ala  . Da stiu  ce  va  vine  in  minte  acum  ... provin  dintr-o familie  sa  zicem  mare  ,  ciudata  dar  chiar  si asa   eram  uniti .  Poate  nu  eram  cei  mai  bogati  oameni  din  New City , dar ne aveam  unul pe celalat , iar asta  conta  cel  mai  mult  . 

                     Emily  era  in  spate  se  pregatea  sa  intre pe  scena  ,  din  fericire  am  ajuns  inainte  cu  2  numere   de  intrarea  lui Emily  pe  scena  ,   noi  aveam  scaune in  al  doilea  rand  alaturi  de  celelalte  rude ale  participantilor . 

                   - Va  rog sa  o  intampinat  cu  aplauze  pe  micuta  talentata Emily Marie Greeg , care va executa  o  percutie  sustinuta  la  vioara . Spune  prezentatparea  care  pleca  de  pe  scena  lasand-o  pe Emily sa ne  impresionmeze . 

                 - Buna  seara  , spune  ea  vizibil emotionata  . Apoi respira  adanc si  incepe  sa  "faca magie "  asa  cum  imi place  mie  sa  spun  

                 Eu si Emily  chiar daca  suntem atrase de arta  sunte  diferite , fiecare are  parerea  ei , iar  pe  mine  muzica  clasica  nu ma atras  niciodata  , dar   nu stiu  cum  de  in aceasta  Emily a  reusit sa  imi capteze atentia  ... mai  mult de atat  traiam  odata  cu ea fiecare nota atinsa  ... ar  fi fost ca si cand  ma  hipnotiza  cu acea  melodie  . Niciodata  nu am  vazut-o atat de relazata  in  timp ce  canta ,  parca era  in alta  lume , iar noi nu mai eram  acolo .

                 La  sfarsitu prestatie  , am tresarit din cauza  ploii de aplauze  din sala  care  m-au  readus  la  realitate ,  toata  lumea  era in picioare , iar Emily  avea  o  culoare putin rosiatica  in  obraji  din cauza  emotiilor , aceasta  facand  o  plecaciune  si  coborand  scarile  care  ducea  catre  culisele  salii  ,  publicul  inca aplaudand  in  picioare  ,  in sala  se auzeau  doar  soapte , pe unele  din ele  putand sa le descifrez ca  " asa  talent mai rar " , " formidabil"  , in acele momente  imi venea sa  ma  ridic  in picioare sa strig in gura mare de fericire  "  aia  a  fost sora mea  mai  mica "  dar  imi controlez acest  imbold . 

            La  sfarsitul spectacolului , Emily a  fost  oprita  de  o doamna  bine  imbracata  , eleganta si  doi  domni  imbracati  la  costum  ... acestia  vorbind  ,  vad  cum  zambetul  lui Emily se  largeste tot  mai mult  cu  fiecare cuvant rostit de acestia . Ulterior aflasem de la Emily ca  persoanele cu care a  vorbit au fost profesori  universitari si  ar vrea ca ea  sa inceapa niste  cursuri  sub indrumarea  lor . 

                 -Asta  ii  un  motiv intemeiat  sa  sarbatorim  , striga  tata , care  se  intoarce catre noi . 

           din  fata  noastra a  venit  un tir care avea  viteza  mare  ...





Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum