Натурал
-е заядно ще спим нали?
-хаха разбира се че не!!-ари се присмя..
-да бе!! Защо?? Ее ами аз тогава си трагвам.!-направи се на сардит Найл.
-не недей днес е петък 13-ти и...и мен малко ме е страх!!-засрами се ари и започна да играe с показалеца си.
-хаха..мм няма как да стане освен ако не спиш с мен обещавам без глупости!!-усмихна се мило момчето.
-аммм..охх добре двамата ще спим бебешор!-изплези се ари.
-хаха нима аз сам бебешора??-засмя се Найл и започна да я гаделичка.
-пхахахаха хахха стига стига..... Добре аз сам бебешoра стига...Моляте спри!! Пхахахаха!!-превираше се от смях Ари.
-добрем спирам!!-стана от нея Найл.
-много бързо се отказваш!!-изхили се момичето.
-ами надарви ме вазбуждаш ме за тва!!-усмихна се мазно.
-идиьот!!-отвратена каза ари.
-хахам..ела тук!!-отвори обядията си русокосто.
Ари замина и го гушна.
-гледен сам!!-изкикоти се Найл и двамата се засмяха.
-искаш ли "ЛАЗАНИЯ"!??-предложи червено коската.
-разбира се м..ама ти ли ще я правиш? -под носа си се засмя момчето.
-мда!! Проблем?-погледна го ари.
-всъщност има. Ще ме оставиш гладен!!-захили се момчето.
-тъпчо аз умея да готвя!-изплези се Ари.
-оо нима?? Неискаш ли простоо да си порачаме?-попита Найл още хилейки се.
-нее!!-беше сериозна вапреки че знаеше че не мое.
От името на Ари.
Охх не моех да готвя само кексчета можех и палачинки мм сетих се да!! Ще звана на мама тя ще ми каза какво ще правя но ще говоря с слушалки найл да не чува ще СИ скрия слушалките под роклята мхм и косата ще си пусна да не се видят да ама ако падне косам в ястийето мм няма но не се готви с пусната коса!! Охх карай... Хахам.
Направих това което ми каза мама в момента лазанията се печеше не ми изглеждаше както трябва но пък карай..
Найл беше в хола гледаше мач.
След 15минути го извадих както каза мамито..
Опотах ужас имаше чурупки от яицата омг...имаше и найлон от кашкалава ама защо слагат в кашкалава найлон тъпи!! Сега Найл ще ми се подиграва!! Ане няма сетих се ще порачам готова лазиния но ще кажа на доставчикат да я докара през задната врата която беше в кухнята!! Супер!! Гени!! АРИАНА е Суперрт уауу!! ..
След 10 минути лазанията беше в рацете ми разопаковах я и я сложих на масата Найл дойде седна и започнахме да ядем..
-ммм добра е!!-похвали ме Найл не мен а готвачат ама както и да е.
-мм знам.мерси!! - засмяхм се.
-моля готвиш като шеф я кухня-смигна ми омг от каде се досеща.
От името на Найл
Знаех че го в порачала видях и св смях но няма да ѝ кажа тя сама ще ми каже знам ...хаха
-Найл аз я порачах моята лазания е в кошчето за боклук!!-ее призна и свде глава..
Заминах при нея и ѝ прошепнах "знам" целунах я по блузата..
-какво толкова бе да не си убила човек!!-засмях се.тя ме прегърна аз ѝ отварнах.
Беше приятно.
После гледахме филм,пяхме Ари ми направи кексчета чесно бяха много вкусни след това се сетихме че сме на дск и заминахме до удома не живеех далеч орез 5,6 квартала взех си чантата други дрехи и маратонки и де върнахме обратно в Ари написах ме си домашни те въпреки че бяхме в различни класове тя беше "а" а аз бях "б" имахме едно и също домашно преписвах от Ари чесно в ученето е добра даже много..
След час и нещо си легнах ме сгуших ме се и заспхме беше много уьтно!!ХЕЙ още ЕДНА ЧАС ЗНАМ ЧЕ Е КЪСА СОРИ нЕ МИ СЕ МЕШИ два ДЕНА ПАК И НЕ МИ Е УДОБНО НА ТОЯ ТЕЛЕФОН ХЕМ СЕ ЗАРЕЖДА ХЕМ СЛУШАЛКИ ЗАЩОТО СЛУШАМ МУЗИКА И КАК ДА КАЖА НЕ МИ Е УДОБНО СОРИ...!! ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ГРЕШКИТЕ кклавиатурата НА ТЕЛЕФОНА МИ Е ПОВРЕДЕНА!!
БЛАГОДАРЯ ЩЕ ЧЕТЕТЕ !! БЛАГОДАРЯ ЗА ОДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ.!! ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ГЛАСУВАТЕ И ДАВАйте МНЕНИЯТА СИ!!
На снимката е моята малка сладка Ари пиеща шейк мм...!! :D xfdd
Sarangheyo!! ;)
ESTÁS LEYENDO
Великолепната среща
FanficНайл и Дейми се срещат в парк поговарят си за кариерата си за личния живот..разкарват се прекарват си много хубаво ... и очаквайте романтична драма...!! ще има много сълзи,радост,приключения и любов...