( İzelin ağzından)
Gizem uğurladıktan sonra içeriye gittim. Annem bağırıyordu "Gizem çok iyi bir kız ilk defa iyi bir arkadaş seçimi yaptın" yüzümde hafif bir gülümseme oldu. Gizem gerçekten çok iyiydi.
Odama gidip telefomu elime aldım sosyal medyada gezinirken bir mesaj geldi.
-Egoist-
"İntikamım kötü olacak" Bir WhatsApp grubu olduğunu hatırladım hemen girip yazmaya başladım
WhatsApp grubu
- İzel-
Ne saçmalıyorsun sen? Ne İntikamı bu?
-Egoist-
Beni bırakmak neymiş göreceksin pişman olacaksın kızım, bana oyun oynamayacaktın dikkat et en yakının bile benim yanımda olabilir. Bu yazdığından sonra ne demeye çalıştığını çok düşündüm en yakının kimdi benim ? Gizem mi? Hayır bunu düşünüyor olmam bile saçmaydı Gizem konuşmaları görmüş olmalı ki bana yazdı.
-Gizem-
En yakının ?
-Izel-
Bilmiyorum gizem.
-Gizem-
Amacı aramızı bozmak. İntikamı bu mu.
-Izel-
Olabilir.
Dedim ve telefonu kapattım. Çok halsizdim. Hemen uyumak istiyordum sabah kalktığında kendimi daha dinç ve enerjik hissediyorum.Okula gitmek için hazırlandım. Evden çıktım ve hızlı hızlı okulu doğru gidiyordum okulun kapısına yaklaşınca rüzgarın bana doğru geldiğini gördüm "Günaydın Rüzgar" dedim kısık ses tonumla "Günaydın prenses" diye bir cevap aldım. Açıkçası Ne diyeceğimi bilmiyordum. Uzun sessizlik ardından rüzgarla sınıfa girdik. Gizem beni özlemiş olacak ki boynuma sarıldı bütün içten samimiyetiyle. Sağıma baktığımda bay egoist bana bakıyordu. Rüzgar gökhanın bana baktığını fark etti. Öksürdü ve enerjik bir sesle Ee gençler napıyoruz bugün ?
- Hiç cekemem ben okulu.
Ordan mehmet atladı
- Ee kaçıyoruz o zaman
Rüzgar gizem ve bana baktı ;
- kızlar ne dersiniz uyar mı ?
Gizemle göz göze geldik. Bir günden bişey olmazdı ve intikam almak için iyi bir fikirdi onayladık rüzgarı. Öğleden sonra okula gelmedik. Bir cafeye gidip oturduk. Bay egoistle aynı ortamda bulunmak bizi rahatsız ediyordu. Neyse biraz sohbet etmeye başladık. Egoist hemen sevgili olaylarına girdi ondan da bu beklenirdi. Rüzgar benden bi an olsun kaçırmıyordu gözlerini sanki başka bir yere kaçıp gidecekmişim gibi hapsediyordu gözlerine. Egoistin gizeme soru sormasıyla konu gittikçe çağrından çıkmaya başladı.
-Gizem 2 dakika dışarıya gelirmisin dedi.
- Ne oldu gökhan ?
- Gelmen lazım.
Gizem şüpheyle tamam diyebildi sadece. Peki neyi amaçlıyordu egoist. Bu nasıl bir insan ne tuhaf biri .
( Gizemin ağzından )
Ayağa kalktı ve gitti gökhan. Izele bakakalmıştım. Ne diyebilirdi bana ? Hepsi bana bakıyordu. Izel git diye kafasıyle işaret etti ayağa kalktım ve yanına doğru yürüdüm.
- Evet dinliyorum.
- Sadece şey... sevgilin var mı ? Bunu merak ettim.
- Bunu içeride de sorabilirdin.
- Yanlız sormak istedim.
- Yok gökhan.
Dedim ve içeriye geçti. Simdi de ben mi ? Hayır bu olamaz.
Izel meraklı gözlerle bana baktı , orada anlatamazdım , beklemem lazımdı. Ertesi gün okulda hersey yolundaydı. Dün kaçtıgımız için öğretmen biraz sorguya çekse de birşey demedi. Gökhanın sarzı bitmiş olmalı ki Telefonunu betul ve cerenin yanına şarja taktı. O sırada izel ' i çağıran betül ' ü gördüm. Birseyler oluyordu. Gökhanın telefonu ellerindeydi. Meraklanıp kalktım.
- Neler oluyor. - Bu ne ?
Diyerek telefonu uzattı izel.
- Hayır olamaz.
- Bilmiyor gibi davranma gizem.
- Ne diyosun sen izel.
Gökhan geldi.
- Onun haber yoktu.
Dedi izele bakarak. Resmim gökhanın telefonunda duruyordu.
- Ne senin amacın gökhan.
- Amacım yok seni seviyorum.
- Inanmamı bekleme egoist.
- Benim olucaksın
- Güldürme beni.
- Aramızı bozmaya çalışıyorsun.
Dedi izel o da anlatmıştı.
Ama çok gecti herkes birbirine girmisti. Bir ateist fena halde sınıfı Karıştırmıstı. Herkes birbirini suçluyordu. Amacını cok guzel yerine getirmisti. Aynı gün icinde sınıfımıza yeni bir kız geleceğini öğrenmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEİST'İN DUASI
किशोर उपन्यास" Ateistim bunu kimseye kanıtlamak zorunda değilim Allah biliyor ya o bana yeter " demesiyle başladı herşey.