BURAK

3.2K 182 19
                                    

Evet söz verdiğim gibi bir günde 2 bölüm yazdım. İnşallah beğenirsiniz . Bu arada Burak karakteri ile Aras Bulut İynemli hikayemize katılıyor.Eğer Aras'ı tanımıyorsanız Multimedya da fotoğrafı var .   İyi Okumalar ...

"Ya gerizekalı inmesene o depoya .."
"Selincim yanlız o seni duymuyor "
"Olabilir Alicim sen filmi izle "
Off off nerden korku filmi seçtim ya , korkuyorum işte. Herneyse zaten az kalmıştı filmin bitmesine ..
Söylemeye gerek duymadım çünkü anlamışsınızdır heralde Ali'nin teklifini kabul ettiğimi .

Hele şükür film bitmişti.
"Selin şimdi ne yapalım?  Ne yapmak istersin güzellik? "
"Farkındamısın bilmem ama tanışalı 2 hafta oldu ama birbirimiz hakkında en küçük bir bilgi yok ortada . Hadi birbirimize soru soralım "
"Tamamdır ben başlıyorum . Çok klişe olucak ama .. Birine aşık mısın ? "
" Tabiiki Hayır. Biraz fazla piskopat olduğum için sevgilime bakan birini öldürebilirim . Hatta bir keresinde ne oldu biliyormusun? 2 yıl önce biriyle çıkıyordum , biri yavşamıştı sevgilime . O hafta , kızı her gün tekrar tekrar dövmüştüm " Büyük bir kahkaha patlattım ,
"Şaka yapıyorsun dimi ? "
" Hayır, sana yalan borcum yok değil mi ? "
"Seni alan yandı .. " Sen alıcaksın beni gerizekalı , ne diyorum ben ya iyice kaçırdım keçileri .
"Tamam sıra bende o zaman, Kaç sevgilin oldu ?"
"12 "
"Oha Ali , Çüş demiyeceğim tabiki benim 18 tane oldu "
Bu çocuğun gözleri anlattıklarımdan sonra kesin yerinden çıkacaktı , kesin bak demedi demeyin .
"Tamam bu konu hakkında en ufak yorum yapmıyorum .
Şarap varmı ?
" Olmaz mı , "Cici Annemin" stoğunda olması lazım. "
" Nerde peki o stok ? "
" Dur ben alırım .."
          ●●●
Hayır arkadaş ben anlamıyorum ki ne diye içer insan bu kadar fazla ? Sarhoş olmuştum iyimi ...

●● Ali'nin Ağzından ●●
Selin sahroş olmuştu ve Beyonce şarkıları açıp deli gibi dans ediyordu . Bir ara ayağı takılı gibi olunca hemen yanına koştum ,
"Güzelim hadi yeter bu kadar uyuman lazım. "
"Yağğ Ali bıraksanağğ beni "
"Hayır Selin hadi yatmaya gidiyorsun "

Zorlada olsa yatırmıştım Koca Gözlüyü . Tam kapıdan çıkacakken küçük kız çocuğu gibi çıkan bir adet Selin ,
" Niye herkes beni bırakıyor ?"
Kâbus görmüştü büyük ihtimalle , sayıklıyordu. Hemen gidip sakinleştirdim . 15 dakika sonra kesinlikle rahat bir uykuya yerleştiğinden emin olduktan sonra bende gidip Selin'in bana verdiği odaya yatıp uyudum ...

●● Selin'in Ağzından ●●
Sabah kalktığımda aşağı kattan mükemmel kokular geliyordu . Dün gece ile ilgili en son "Cici Annemin" şarap stoğuna gittiğimi hatırlıyorum . İnşallah kötü bir şeyler olmamıştı . Panduflarımı giydikten sonra aşağı kata indim . Ali güzel bir kahvaltı hazırlamıştı . Omletlerden tut , poğaçalara kadar ..
"Ooo Alicim bu ne kadar mükemmel bir marifettir . "
"Yüzünüzü güldürebilirsek ne mutlu bize "
" Dün gece çok kötü şeyler yaptım mı ?
"Hayır en fazla Beyonce şarkılarıyla Beyonce gibi dans ettin , ki oda mükemmeldi "
"Sen benimi kestin lan ?! "
"Yok abla valla ben bişey yapmadım "
Bu lafından sonra ikimizde kahkalar attık .

Evden çıkıp okula doğru yol alıyorduk . Evin bahçesinden çıkıp Ali'nin arabasına doğru yol aldık.  O arada arkadan bir ses :
"Selinnn "
Arkamı döndüğümde karşılaştığım kişi ile şok oldum .
BURAK . Benim küçüklük arkadaşım . İzmirden İstanbul'a taşındıktan sonra hiç görüşmemiştik , yani en az 4 yıl oldu . Ali bize şaşkın şaşkın bakıyordu . Ben hemen koştum Burak'ın üstüne atladım denebilir. Oda bana sımsıkı sarılmıştı . Sıkı sıkı sarıldıktan sonra Ali'nin gittiğini gördüm . Kıskanmıştı galiba beni . Hayret ettim valla .
"Ay Burak çok özlemişim ya keşke haber verseydin de ben alsaydım seni . "
"Süpriz yapmak istedim prenses "
"Bu arada sana bir haberim var , buraya taşındım , senin okuluna atandım ve aynı sınıfta olucaz."
"Oha Burak ya , Çok mükemmel olucaz . Okulda ikimiz ne estiririz , eskisi gibi "
●●● Okul ●●●
Burak bir Arkamda , Ali ise bir önümde oturuyordu .
Ali yüzüme bile bakmamıştı . Tenefüs zili çalınca Burak'a kahve alıp beni kantinin orda beklemesini söyledim. O gittikten sonra Alinin masasına sertçe ellerimi vurdum . Yüzüme bakmadı . YİNE .
"Ali Yüzüme Bak ! "
"Bakmıyorum Selin "
"Bak Dedim Sana "
"Al baktım ne oldu " diye bağırınca sınıftaki herkes bize baktı , herkesi dışarı çıkardım . Ama bir yelloz çıkmadı , işte hepsi beni buluyor gördüğünüz gibi ..
- Kızın adı Ceyda -
" Çıkmıyorum lan " "Çık Ceyda bak kötü olucak " Ali şaşkın şaşkın bakıyordu , öküz işte ne olucak .
" Çıkmıyorum lan fahişe , sen git genel evdeki arkadaşlarına emir ver !" bu salak cesareti nerden buldu ?
"Ceyda , ÇIK !" Kükremiştim , kendimi tutamıyordum. 
"Çıkmıyorum lan sürtük "
Cümlesinin bitmesi ile saçına yapışmam bir oldu . Saçlarını çekerken tırnaklarımıda kafasına geçirdim .
Sonra hızlıca ileri ittim onu . Saçları elimde kalmıştı .Hemen önüne gidip tokat attım , sinirliydim . Beni fahişe yerine koymuştu. Olay bu değil  birde bu lafları Ali burdayken söylemiştı . Yakasına yapıştım
"Bana bak kızım bir daha bana bulaşıyım deme " Koşarak sınıftan çıktı , olmuyordu bu yetmemişti bana tam peşinden gidecekken Ali beni tuttu . Kolumu kurtarmaya çalıştım ama olmadı.
"Selin sakin ol , lütfen " içimden 10 ' a kadar saydım . Sakindim .
" Ali bırak ya , zaten sabahtan beri yüzüme bakmıyorsun . Sebebide bilinmiyor ne hikmetse . Anlamadım yani Burak'ın gelmesi seni neden etkiledi . Ali bir öyle bir böylesin . Ya karar ver yada siktir git hayatımdan . Ben artık düzgün bir Ali isti- "
Konuşmamı bitiren şey dudaklarımda hissettiğim ağırlıktı . Ali beni Öpmüştü . BENI ...

Lütfen okuyan herkes vote yapsın . Emek veriliyor sonuçta ...
Yardımı bulunan herkese çok teşekkür ederim ...
NOT: Bu bölümü en yakınından , kız kardeşime adıyorum. Kendisiyle çok hayal kurardık bunun gibi , bende yürürlüğe koydum. DDT

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin