Hneď som volala rodičom. Neboli moc nadšený, lebo sa im zdal čudný. Povedala som im: ,,je to môj život vy mi nebudete rozkazovať!!!" a zložila som. Volali mi naspäť ale ja som nezevihla. Jason sama pýtal čo sa djeje a ja som mu všetko porozprávala. Poradil mi aby som zavolala rodičom. Tak som aj spravila a všetko som im vysvetlila. Keď som dovolala som povedala Jasonovi že si idem ľahnúť. On ešte ostal pozerať horor. Keď som ráno vstala Jason nebol vedľa mňa. Išla som pozrieť do kuchyne a bol tam odkaz: išiel som do obchodu. O hodinu na to sa vrátil a pobedal mi že večer ideme na ples že nech sa odem obliecť že si pôjdeme dačo na seba kúpiť. Našla som tam jedny nádherné šaty. Hneď som si ich išla vyskúšať a aj som si ich kúpila. Už ostávalo kúpiť kabelku a topánky. Keď sme donakupovali išli sme domov. Obliekli sme sa upravili a išli sme ples. Na plese hrala živá hudba. O 4:00 ráno sme si zavolali taxík a išli sme domov. Spali sme do 12:00 obeda. Keď sme vstali sme upratali a išli sme k mojim rodičom na obed. Varili paradajkovú polievku a špagety. Ostali sme u nich až do 21:00 večera. Potom sme išli domov. Ešte sme si pozreli romantický film a išli sme spať. Ráno som vstala a Jasom ešte spal. Nechala som ho ešte spať a išla som urobiť raňajky. Akurát keď som ich dorobila sa Jason zobudil.
Po dlhom čase ďalšia časť.
Dúfam že sa vám bude páčiť.
Prosím dávajte like.
Berem aj ko komplimenty.