3.časť

15 2 0
                                    

Najedol sa a keď dojedlo sa prezliekol a začal upratovať dom. Pri vysávaní sa mu pokazil vysávač tak potom pozametal. Keď všetko upratal sme sa obliekli umyli a išli sme kúpiť nový vysávač. Po ceste do predajne nám jeden pán vošiel do cesta, ale ospravedlnil sa. Zastali sme pred predajňou a vošli do nej. Mali veľa pekných vysávačov, nevedeli sme, ktorý máme kúpiť. Nakoniec sme sa rozhodli pre bordový. Keď sme prišli domov sme ho hneď aj vyskúšali. Zrazu niekto zazvonil. Bola to moja najlepšia kamarátka zo školy na, ktorú som úplne zabudla, ale od kiaľ vedela kde bývam? To je jedno na tom nezáleží ale som rada, že na mňa nezabudla. Za ňou stál môj kamarát. Elza (moja najlepšia kamarátka) mi povedala že spolu chodia. Inak ten môj kamarát sa volá Franklin. Nemala som nič nachystané lebo som mevedela že prídu. Povedala som im:,, počkajte chvíľku ideme sa obliecť a vyrazíme si do mesta." Na cestách bolo strašne veľa áut tak s!e sa rozhodli že pôjdeme pešo. Prechádzali sme okolo nemocnice a základnej školy. Zrazu sme zastali pred mojou najobľúbenejšou reštauráciou. Práve sme sa išli do nej najesť. Objednali sme si paradajkovú polievku, palacinky s nutelou a ovocím a ako dezert sme si objednali ovocie v čokoláde. Na pitie sme si objednali šampánske. Zrazu sa niekto pozrel na čas a zistil že je už 21:00 hodiny. Ale Elza aj Fraklin pili alhohol, takže nemohli ísť domov. Dohodli sme sa že prespia u nás.

Ahojte!!!
Je tu ďaľšia časť.
Dávajte likei a comenty.
Berem aj kritiku.

Ako mu to povedať?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang