uvod

119 3 0
                                    

Ahoj volam sa Amelia Scottova ale prezyvaju ma amy. Mam dokonalych rodicou, uzasne kamaratky proste dokonaly zivot.

Ahoj volam sa Jason Mccan moj zivot je len tma.. Ked som bol maly otec mi zavrazdil moju vlastnu mamu a brata pred ocami. Pred 4rokmi najal chlapou a zabili mi sestru s mojou priateľkou. Odvtedy svoj hnev prenasam na inich, nemam city, nemam srdce. Ano presne tak som zly a psychopath.

Z pohladu amy:
Takze mami ja uz idem do skoly pa lubim ta :-*

Aj ja teba zlatko :-)

Prisla som pred skolu hned ma objala sol a hned na to aj lupe. Mam uzasne kamaratky ktore milujem. A ano mam priatela urcite sa pytate ci ho milujem asi ano ale nieco mi chyba.

PO SKOLE
Rozlúčila som sa s lupe a sol a sla som domou, malo som chut sa prejst tak som sla okolo niakej ulicky vyzerala taka tmava a bez zivota no zrazu niekdo zakrical a ja som moc zvedavy človek tak som k tomu hlasu sla bliszie a schovala sa za stenu a pocuvala :

Z pohladu JASONA:
Ta mala kurva chcela ujst a to som nemohol pripustit zacala kricat :
Jason, prosim pust maa:-(
Bala sa ma a to milujem tak som vytiahol nozik a presiel jej po zapasti.
Len som sa hrdo zasmial :-)
Celá sa triasla az padla na kolena..
Ach ari co len stebou spraviim...
Z premyslania ma vytrhlo pad niakych flias
A kurwa...

Z Pohladu amy:
Akonahke ten dotycny vytiahol nozik a prešiel jej po zapasti som neváhala a volala policiu. Len tam tak stal nad nou a usmieval sa, ja som sa ho bala tak som sa vydala na odchod no kopla som nahodou do jednej flasy hadam to nepocul tak som sla dalej. No potom sa mi nieci ruka obmotala o moje zapastie a z celou silou ma pritlačil na stenu.. A potom som ho uvidela krasne blond vlasy, oci tak dokonale az ze boli temne, bol dokonalý no bol to psychopath......

Moj úvod dufam ze sa vam pribeh bude pacit :-*

I Love You PsychopathWhere stories live. Discover now