Hai sa fugim...

57 7 1
                                    

Buna,aș vrea să incep să scriu o carte(este prima mea carte).Nu știu dacă o să iasă bine,dar sper sa vă placă.Hai sa începem...deci:

Mellisa o fată de 15 ani care trăiește cu mătușa ei ,pe nume Ingrid ,care este o scorpie .
Mellisa ,o fată simplă avea un câine ,pe nume Puky :),tot ce mai avea ea .
Intr-o zi fata s-a dus la mătușa ei ca să îi ceară banii de alocație ,mințind-o că se duce la mall să-și cumpere niște ghete ,că imediat venea iarna.
Normal ,mătușa ei a refuzat să îi dea bani iar Mellisa s-a dus în camera ei plângând .

Mellisa Pov!.
Seara m-am dus pe furiș împreună cu Puky ,câinele meu ,am furat câțiva bani de la mătușa mea...cea rea .Spre surprinderea mea ,mătușa Ingrid nu era în camera ei.Eu mi-am continuat treaba ,am îndesat câteva haine într-un ghiozdan mic și am ales să plec departe de Ingrid și de fițele ei .
Era beznă afară ,eu cu câinele meu pe stradă fugeam ca disperații .Dintr-o dată am cãzut jos și Puky se uită drept înainte și nu se mișca .Eu mă uitam la el,el nu își întorcea privirea din acel loc și începeam să aud ceva,niște strigăte.Era un băiat ,blond ,îmbrăcat în negru.
El: -Ce caută o frumoasă ca tine ,pe stradă noaptea ?!
Eu mă uitam uimită la el ...
Eu: - Cine ești???!!Ce vrei???!!!!...
El: -Sunt un băiat normal...nu-ți face griji nu-ți fac rău ,stai liniștita.
Eu: -Tu ce cauți pe stradă așa târziu??
El: -Da tu ce cauți ?!!!...
Eu: -Am fugit de acasă și nu am locuință.
El:- Hai la mine,locuiesc singur ,părinții mei sunt plecați d mult ,de vreo...4 ani și nu mai știu nimic despre ei.
Eu: -Bine...sper că nu ești un psihopat.!!
El: -Stai liniștită nu sunt ca toți ceilalți ...
M-am dus cu el și tot ce aveam în minte era să nu ma găsească mătușa ...
***Sper că v-a plăcut primul capitol ,mă bucur că l-ați citit :))):***

Palpitanta viață a Mellisei❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum