Christmas shopping.

578 40 10
                                    

Idah skal jeg ud og shoppe med Eleanor, og Daisy. Vi skal have købt julegaver.
Harry, Daisy og jeg holder jul sammen med, Eleanor, Sophia, Louis, Liam, Niall, og Cary. Så det skal nok blive hyggeligt.

Et dyt lyder ude fra, og det må betyde, at Eleanor er her.
"Jeg smutter skat. Vi ses. Jeg elsker dig" Siger jeg til Harry og kysser hans dejlige bløde læber.
"Jeg elsker også dig" jeg vender mig om, og en hånd rammer min bagdel. Jeg vender mig om og kigger strengt på Harry.
"Du har bare sådan en dejlig røv" smiler han uskyldigt, og ligger sine hænder på min mås og trækker mig helt ind til ham, så vores overkroppe er som klistret til hinanden.

"Harry jeg bliver nød til, at gå mu. Eleanor venter" griner jeg.
"Men jeg er jo ikke færdig med, at lege med din røv" siger han og laver et sad Face.
"Det skulle du have tænkt på igår. DAISY! Vi køre nu"

*

Vi er nået til byen, og vi er klar til julegave indkøb.
"Ej den er floooooot" skriger Eleanor op. Chill. Jeg kigger på, det hun har fået øje på. En smuk halskæde. Jansen er da flot. Meeeeen. Rolig.
"Den skal Sophia have!" Siger Eleanor og er allerede på vej ind i butikken. Men jeg rykker hende tilbage.
"Har du set prisen på den?" Spørger jeg og peger.
1220£
"Men altså. Ughhhh. Men hun skal jo, hvad nej" jeg fniser af hende og stryger min hånd over hendes ryg.
"Hvad hvis vi deler det op. Så vi alle tre er med i gaven, samlet"
"Vil i gerne det?" Spørger hun sødt og laver hundeøjne. Mit blik vendes mod Daisy og hun nikker.
"Jamen så køb den, så går mig og Daisy videre" hun nikker og går in i butikken.

"Hvem skal vi finde en gave til nu?" Spørger jeg
"Hm det ved jeg ikke? Harry? Niall?"
"Du bestemmer" smiler jeg.

*

Vi er endelig kommet hjem. Jeg ligger mellem Harrys ben på sofaen, og ser tv. Jeg er så træt efter at have gået en hel dag nede i byen, for at købe julegaver.
Omg.
Jeg rykker lidt på mig, så mit ansigt vender mod ryglænet.
Jeg falder stille i søvn, til Harrys hånd der nusser min hovedbund.

Jeg ved det. Det er er kort kapitel. Sorry.

Lost. H.SWhere stories live. Discover now