Bu gün hava çok güzeldi. Dolabımdan hemen mavi sıfır kollu tshortum ile siyah şortumu çıkarıp giydim. Ben kimim- adım Rüya Kormaz 17 yaşındayım saçlarımın rengi ise sarıdan kahverengine doğru koyulasiyor.lise 3 e gidiyorum annem ve ikiz kardedim olan bora ile yasiyorum. Saclarimin uclarini biraz dalga yapip bonyoya girip son makyaj rutuşlarımıda yaptim sonra okula gitmek için çantami alip odamdan çiktim bora beni aşşağıda bekliyordu hemen evden çıkip boranin arabasi ile okula gitmeye karar verdik evet benim ailem varlikli bir ailedir. Ataman kolejime geldigimizde sınıfıma çiktim ama bora ile ayni sinifta deyildim.Masali görünce gidip yanina oturdum. Masal benim en yakin arkadasim belime kadar gelen kahverengi saçlari var ve fizigide çok güzel.Ve okulun piskopat çetesinin lideri Mert çok yakisikli siyah saclari ve mutus fizikli olan çocuk bizim sinifta........................
Neeeee bir dakika Mert bizim siniftami?
Hemen Masali dürtüp kulagina "oha kizim bu meteor bizim siniftami diye sordum"
Masal- Evet bu sene bu sınıfı seçmis.Çocuk cok tatliydi ona hayranlikla bakarken masal arkadan bakma çok belli ediyosun filan diyodu. Ama ona tek bakan ben deyildim bizim okulun sürtüğü alev de ona bakiyordu.
Arkadaslar bu bolum biraz kisa oldu lutfen begenin ve yorum yapin bir dahaki bolun daha guzel olacak vr bu benim ilk kitabim...