~Sevindim,dedi ve güldü.
-Ee bugün ne yapacağız.
~Bilmem odada televizyon izleriz herhalde.
-Peki.
Tekrar kahvaltımıza dönüp karnımızı doyurduk.Sonra yine hiç konuşmadan odaya çıktık.Şu anki bağımız güzeldi.Arkadaştık ve belki de en iyisi buydu.Yatağımın kenarına oturdum ve o da oturdu.Bir süre boş boş yere baktık.Sonunda Kartik sessizliği bozdu.
~Ben duşa giriyorum.
-Peki.
~Kapı çalarsa direk açma.Burayı da bulmuş olabilirler.
-Tamam.
Banyoya doğru ilerledi ve içeri girip kapıyı kapattı.Boş boş oturmaya devam etmeye kararlıydım ki telefonum çaldı.Tanımadığım bir numara.Korkarak açtım.
~Derin ........?
-Evet benim?
~Biz Basanti okulundan arıyoruz.Cv'nizi değerlendirdik ve yarın işlemleri halledeceğiz.İş talebinizden dönmediniz umarım.
-Yok hayır hayır.Çok sevindim.Teşekkürler.
Konuştuğum kadın birkaç şey daha zırvaladı ve telefonu kapattım.Uzun süre konuşmuş olacağız ki suyun sesi kesildi.Kartik "Kim havluyu banyoya koymaz ki?" diye söylendi.
-Bir sorun mu var? diye seslendim.
~Havlu yok.
-Ee şey dolapta görmüştüm.
~Lütfen getirir misin?
Dolaba gitmek için yerimden kalktığımda Kartik'in söylenişlerini dinliyordum."Havlu banyoda kullanılır ama neden dolaba konulur?!".Kıkırdadım ve dolaptan bembeyaz bir havlu aldım.Banyonun kapısının önüne gittim.
-Ee getirdim.
Kapıyı araladı ve ıslak kolunu uzattı.Havluyu elimden aldığı gibi kapıyı kapadı ve kapının arkasından teşekkür etti. Bir süre ayakta dikildikten sonra Kartik'in sesini duydum.
~Derin dediğin gibi burası çok dar giyinemiyorum sen tuvalete gitsen de ben içeri geçsem olur mu?
-T-tabii.
Kapıyı açtı.Havluyu beline sarmış bir şekilde banyodan çıktı.Su damlaları saçlarından göğsüne düşüyor,havluya kadar yol izliyordu.Çok kaslı bir yapısı yoktu fakat çelimsiz de değildi.Tam formundaydı.Boyu benden uzun olduğu için ona bakarken genellikle kafamı kaldırırdım.Şimdi uzun süre kafamı kaldırmadan vücudunda oyalanan gözlerim yüzüne döndü.Kartik gülüyordu.Önce kısık sesli sonra yüksek sesli bir kahkaha attı.
-N-ne olduu?
~Mestoldun bakıyorum,dedi ve tekrar bir kahkaha kopardı.
Utancımı gizleyemedim.Haklıydı.Ellerimi kızaran yanaklarıma götürdüm.Yanıyorlardı.Kartik'e çarparak hızlı adımlarla banyoya girdim.Kapıyı kilitleyip klozet kapağına oturdum.Kartik'in kahkahasını duyarken kalbimin deli gibi attığını fark ettim.Bir süre Kartik'ten ses çıkmadı.Utançla "Giyindin mi?" diye sordum."Giyindim gelebilirsin." dedi ve kapının kilidini açtım.Banyodan çıkamadan kapı çaldı.Kartik kapıyı açtığı anda bir gürültü koptu ve Kartik'in "Aah!" diye bağırdığını duydum.Banyo kapısının eşiğinden o yöne baktım.Dünkü adamlar!Hemen yeniden banyoya girip kapıyı kilitledim.Adam kapıyı yumruklarken bağırıyordu.
~Aç kapıyı sürtük!
Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Ne yapacaktım ve Kartik'e ne olmuştu?Bir süre ses çıkmadı.Kapıya yaklaşarak titreyen sesimle "Kartik?!" diye bağırdım.Bir silah sesi tüm odayı kaplamasıyla çığlığı bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hint Kumaşı
Dragoste"Namaste India!" (Merhaba Hindistan!) diye bağırdım kendim duyabileceğim bir sesle.Hayallerim,mutluluğum,HAYATIM burada!Hindistan'da yeni bir yaşam.