Κεφάλαιο 1

94 6 0
                                    

"Κωσταα... μείνε.." του ειπα.

"Καλύτερα να φύγω, είσαι μεθυσμένη."

"Κωνσταντίνε..μείνε...σε θέλω.."

"Δεν μπορώ, δεν θα αντεξω"

"Γιατί;"

"Το μετανιώνω από τώρα αλλά δεν αντεχω." τον ένιωσα πάνω μου, και μετα από λίγα βηματα βρέθηκα πάνω στο κρεβάτι μου. Με φιλαγε ακατάπαυστα.

Μόνο αυτό θυμάμαι. Τίποτα άλλο.

.........

"Μα πως γίνεται ρε Αντωνια; Αφού δεν είχα πιει πολύ, γιατί να μη θυμάμαι τίποτα;" είπα στην κολλητή μου.

"Το ποτό σε σένα δρα με το δεύτερο ποτήρι. Ήπιες τέσσερα ποτήρια, δεν είναι και λίγα." μου έλεγε καθώς επλενε τα πιάτα.

"Μα πως γίνεται; Με τον Κωστα; Αφού αυτός με σνομπαρε. Με κοίταζε, στραβομουτσουνιαζε και γύρναγε από την άλλη." είπα και ήπια λίγο από τον καφέ μου.

"Ρε Μαρία άσε, είναι πολλά που δεν ξέρουμε, και ούτε πρόκειται να μάθουμε αν ο Δημήτρης δεν εμφανιστεί και τουλάχιστον να πει κάτι. Από τότε που χώρισε με την άλλη τη σκροφα δεν μιλάει καθόλου ούτε με τον Κωστα, ουτε γενικά με κανεναν. Του στοιχησε πολύ.."

"Ναι το ξέρω, τέλος πάντων. Φέρε μου τώρα κανένα depon γιατί το κεφάλι μου είναι έτοιμο να σπάσει." της είπα και έτσι έκανε.

Νομίζω κάτι παρέλειψα...ναι. Σωστά. Ξέχασα να σας συστηθω. Με λένε Μαρία, είμαι 18 χρονών και μολις χθες καναμε παρτυ η τρίτη λυκείου. Και προφανώς πήγα. Η Αντωνια είναι η κολλητή μου εδώ και πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι τον εαυτό μου χωρίς αυτήν...

*Flashback*

Κανονίστηκε λοιπόν να πάμε στο παρτυ. Βαφτηκαμε, ετοιμαστηκαμε, και φύγαμε για το κλαμπ - με την Αντωνια..σας το πα; Οκ. Φτάσαμε λοιπόν και καθησαμε, καθώς παραγγειλαμε να πιούμε κάτι.

"Για αρχή φέρτε μας δύο Gordons." είπα στον γοητευτικό σερβιτόρο.

"Τι εννοείς 'για αρχη'; σκοπεύεις να το πάρεις σερί όλο το βράδυ;" μου είπε η Αντωνια.

"Έτσι το είπα, άραξε." την καθησηχασα.

"Η αλητεία η σκετη.." αυτός ήταν ο Κωστας. Ο πιο γνωστός του σχολείου, και ο πιο γοητευτικός.. Η κάθε μία θα ήθελε να πάει μαζί του, ακόμα κι αν θα ήταν η πρώτη της φορα. Ήταν καστανος με γκρι ματιά, αλλά ένα βλέμμα...ένα βλέμμα που σε κεντριζε. Όχι ότι μου άρεσε ιδιαίτερα, αλλά όλοι θέλουν έστω και μια περιπέτεια με αυτόν. Σε όλο το λυκειο τον γούσταρα, πράγμα που δεν το έμαθε πότε, και όταν έμαθα ότι κάνει κάτι με άλλη στεναχωρηθηκα και τα παράτησα.

"Stay with me..."Where stories live. Discover now