Κεφάλαιο 2

54 6 0
                                    

Η υπόλοιπη μέρα για εμένα ήταν ένα δράμα.

"Όταν μιλάει η Αντωνιααα..τι έχει;;;;" μου είπε η κολλητή μου.

"Έλα μωρέ νταξυ θα μου περάσει.."

"Όταν σου είπα μην πιεις, δεν με άκουσες. Ποτέ δεν με ακούς." παραπονέθηκε.

Ειμασταν καθιστες στον καναπέ και βλέπαμε τηλεόραση όταν χτύπησε το κινητό μου. Ήμουν τόσο ζαλιαμενη που νόμιζα ότι ήταν το κουδούνι και πήγα να ανοίξω.

"Που πας;" με ρώτησε η Αντωνια.

"Το κουδούνι.. Χτύπησε το κουδούνι." της είπα.

"Όχι ρε Μαρία, το κινητό σου ηταν!"

"Καλά ρε Αντωνιτσα, είπαμε δεν είμαι καλα."

"Αυτό το έχω καταλάβει.."

........

Φάγαμε και ήταν και πλησίαζε απόγευμα, οπότε πήγα να ξεκουραστώ, αν και το μόνο που έκανα ήταν να κάθομαι στον καναπέ η σε μια καρέκλα και να σκέφτομαι.

'Πως έγινε έτσι με τον Κωστα;'
'Τι κάναμε;'
'Πως ξεστομισα ότι τον θέλω;'
'Απο πότε τον θέλω;'

Καθόμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτιου όταν θυμήθηκα το κινητό μου. Ποιος μου έστειλε;

*Πέρασα πολύ ωραία χθες. Αλλά νομίζω πως ήταν ένα μεγάλο λάθος που έγινε αυτό γιατί ήσουν μεθυσμένη. Αν θέλεις μπορουμε να βγουμε και να το συζητησουμε. Σου ζητώ συγγνώμη.
-Κ*

Ε;

Από ποτέ ζητάει συγγνώμη ο Κώστας;

Σηκώθηκα γρήγορα πάνω και ετοιμαστηκα. Έβαλα παπούτσια και έφυγα. Δεν είπα τίποτα στην Αντωνια. Πληκτρολόγησα τον αριθμό του Κώστα.

"Ναι;"

"Είμαι η Μαρία. Μπορούμε λίγο να βγούμε τώρα και να μιλήσουμε; Θα ήταν πιο εύκολο από το να περιμένω μέχρι το βραδυ."

"Ναι φυσικα. Έρχομαι σε 10' "

"Θα είμαι στο Cinnamon"

"okay"

Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι θα είναι θετικός. Από τη μία με σνομπαρε και με ειρωνευοταν, και από την άλλη ήταν τόσο καλός. Τι πάει στραβά μαζί του;

Σε 10' ήταν απέξω από την καφετέρια που του ειπα. Βγήκα έξω και τον οδηγησα στο τραπέζι που έπιασα.

"Λοιπόν;" μου είπε μόλις παράγγειλε καφέ.

"Καταρχάς θέλω να μάθω τι έγινε χθες."

"Stay with me..."Donde viven las historias. Descúbrelo ahora