0.1

3.1K 52 1
                                    

Av någon okänd anledning sitter jag placerad på mattan i en okänd killes vardagsgolv med en otroligt attraktiv, full kille i soffan framför mig.

Mattan är täckt av röda muggar, fimpar och ett och annat par trosor. Rummet stinker alkohol och allt tyder på att det har varit en vild fest.

"Du, vad heter du?" Frågar killen i soffan och jag sänder honom en blick.

"Felix" svarar jag med en medvetet sensuell stämma och han lutar sig aningen framåt där han sitter i soffan med benen brett isär och ett flin på läpparna.

"Jag är så jävla hård Felix" sluddrar han fram och jag känner hur lusten och åtrån efter honom växer i takt med hans uttalande. Inte heller kan jag låta bli att blicka ner på bulan som framstår tydligt i hans byxor.

"Säg mig, vad behöver man göra för att få en avsugning från en såpass attraktiv kille som du?"

"500 spänn" säger jag kaxigt och hans blick mörknar.

"300" yttrar han bestämt och jag biter mig löst i läppen innan jag slutligen nickar och reser mig upp på vingliga ben.

"Taget, nu jävlar ska du spruta baby" yttrar jag med ett flin och sjunker ner på knä framför honom.

Han hjälper mig att snabbt dra av både byxor och kalsonger i ett nafs och snart är hans blottade kön synligt. Retsamt börjar jag att kyssa längs hans innerlår innan jag slutligen låter mina läppar möta hans topp och han stönar högljutt.

"Ahh-uhm, s-snabbare Felix"

Sexlekar / FoscarWhere stories live. Discover now