Selamün Aleyküm gardaşlarım!
Ben doğlor gozı Röyhan.Lisö 4'ö gidiyorım.Şimdik benim sevdigim bir çocuk vordır.Gendisinin gaşları gıllı şaşı gözdür.Beğni ikili görüyormış.Sevdigi gız ona 'Dünya ahiret dayomsın' diyince bu türküler söylemiş.
Neysee.
Bön köyliyim ama öç sesim de köylidir.Yoni arasıra bönüm gibi konışır.
Gafama yedigim sıroyla yere düşmüşem.
*******
Ehem,ehem.İç ses normale döndü galiba.
Heh,oldu.
Etrafıma toplanan kişileri gördüğümde aman tanrım didim.
Aha benim, tek kaşlım.Ama onu görmeden gözüm başka birine çarptı.O may gat.
Saçları sarı ve biraz uzun,mavi gözlü bir erkek.
Çocuk benim tipime bakarak dalga geçti ve kalkıp gitti.Gözüm yavaş yavaş dolarken bende kalktım.Sırama yavaşça oturdum.
********
Eve gidince hemen kaşlarımı almaya başladım.Bugün okulun son günüydü ve okulla birlikte bende bitmiştim.
**********
Kaşımı ve bıyıklarımı aldığımda evdeki ombre boyamla saçımı boyadım.Yıkadığımda oldukça güzel bir görünü kavuşmuştu.Yüzüme fondoten sürdüm.Kaşlarıma kaş kalemi,gözüme dumanlı makyaj üzerine eyeliner çektim ve dudaklarıma bordo ruj sürdüm.
Siyah ve beyaz çizgili,straplez ve uzun elbisemi giydim.Ayağıma beyaz topuklularımı giydim ve saçımı düzleştirdim.Konuşmamı düzeltmeye çalıştığımda başarılı oldum sayılır.
Okuldan sonraki gün mezuniyet vardı.Yani bugün.
Okula ulaştığımda yavaşça ayağımı dışarı sarkıttım.Başımı vurmamaya çalışarak dışarı çıktım ve okulu biraz süzdüm ve demir kapıyı iktirdim.Okula MTV ünlüleri gibi girerken gözüm dün ki yakışıklıya çarptı.Siyah bir düz gömlek ve kot pantolon giymişti.Yanında çok taş, buğday tenli bir kız vardı.Yürüdüm ve onlara kendimi göstermeden arkalarına gittim.
"Ahaha devam etsene." Kız konuşuyordu.
"Sonra Reyhan denen manyağın kafasına sıra fırlatmasını söyledim." Şok olmuştum.Oğlanın sırtını dürttüm.Yavaş çekimde daha dönemeden tokadı geçirdim.Ağzı yavaşça aralandığında ağzına yumruk attım.Yerde kan içindeyken sanki erkek kavgası varmış gibi herkes toplanmış, benim her bir darbemde 'ooo' sesini çıkarıyorlardı.
"Demek sen yaptın. "
"Vallaha ben yapmadım."
"Ben yalan söylüyorum o zaman."
"Yok ne yalanı Reyhan?!"
"Yine mi yalan söylüyorum!" Diyerek daha da çıkmaz yola soktum.
"Ya öff yeter be! Senin gibi bir erkek fatmadan mı korkacam!"
O sarı saçlarından tutup kavradım.Kızın saçınıda elime aldığımda kafalarını tokuşturdum.
"Adın ne Sarı Kız?"
"Ö-Ömer"
Dağlar kızı Reyhan ve yetim kalasan Ömer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyüksün Abi!
HumorBu hikaye 0.9 uç arayıpta 0.7 uç bulanların hikayesidir! Not:Aşka alerjisi olanların okuması tavsiye edilir! Dipnot:Bu hikaye mallıkta mastır yapmış Vildan'a,öküzlerin tek çobanı Zeynep'edir! Dipdipnot:Hakları Dağlar Kızı Reyhan'ın dağınık sınıfının...