*6*

4.9K 386 11
                                    

Probudila jsem se uprostřed noci, protože jsem měla dojem, že něco slyším. Hned jak jsem otevřela oči mi někdo zacpal pusu, abych nemohla křičet. Někdo mi zavázal ruce a já nici neviděla. Snažila jsem se křičet a dostat se pryč, ale někdo mě vytáhl na nohy a začal tahat z chatky. Ten někdo mě pevně držel za ruce a já slyšela jak se za ními někdo směje. 

Nevěděla jsem kam jdu, ale měla jsem strach. Najednou jsem o něco zakopla a spadla na zem. Spadla jsem přímo na koleno, které mi Cal ošetřil. Cítila jsem jak mi po noze stéká krev.

"Vstávej!" ozval se nějaký hrubý hlas a znovu mě vytáhl na nohy a táhl pryč. Snažila jsem se vykroutit, ale jeho stisk ještě víc sesílil až jsem přes látku v mé puse vyjekla. 

"Hej, co se tam děje!?" ozval se další hlas a já ho hned poznala. Byl to ON. Slyšela jsem jak k nám běží. Můj únosce mě pustil a já spadla na zem. Vytáhla jsem si látku s pusy a rozvázala šátek kolem očí. Viděla jsem kluka, který byl v oddíle s Britney. Cal stál naproti němu a výhružně se na něho koukal.

"Co si myslíš, že děláš?" zeptal se a ukázal přitom na mě. 

"Chtěl jsem jí uvítat." ušklíbl se kluk.

"Tak, že jí skoro uneseš?" odsekl Cal a došel ke mě. Pomohl mi na nohy a potom mě objal okolo pasu. "Jestli ještě jednou uvidím, že na ní saháš, tak ti slibuju, že tě zabiju." zasyčel na něho a kluk se rozesmál.

"Tvoje nová holka, Cale?" zeptal se. "Myslel jsem, že ti to s Britney klape." a než jsem si to stačila uvědomit, Cal se vrhl na toho kluka. Nevěděla jsem, co dělat. S kluky jsem neměla, žádnou zkušenost. Ale něco jsem udělat musela. Stoupla jsem si ke Calovi, který zrovna bušil do toho kluka a položila mu ruku na rameno. 

"Cale přestaň! Prosím!" řekla jsem. Calova pěst se zastaivila, ve chvíli kdy chtěl uhodit kluka a koukl se na mě. Potom si stoupl a přikývl. Než jsme, ale odešli koukl se na kluka, který se zvedal ze země a otíral si ret, od krve.

"Myslím to vážně, Brooksi." zasyčel Cal.


Cal mě neodvedl do mé chatky. Místo toho jsme si šli sednout na lavičku, pod stromem. Mohla bych říct, že se to stalo naším místem.

"Jsi v pořádku?" zeptal se znovu Cal a ustaraně si mě prohlížel.

"Ano jen mě to vyděsilo." řekla jsem a stáhla si vlasy do culíku. Cal si vzal mou ruku do své a položil jí na své koleno. Zadíval se mi do očí a já se v jeho očích ztratila. 

"Je to kvůli mě, Tesso." zašeptal. "Omlouvám se." pohladil mě po tváři. Tohoto kluka jsem znala jen pár dnů, ale i tak jsem cítila, že ho znám déle. "Jaké to je žít na zámku?" zeptal se a trochu se odtáhl, jakoby se bál, že udělal něco špatně.

"Ehm někdy je to opravdu těžké.." řekla jsem. "Nemám žádné přátelé, tedy když nepočím ostatní urozené.. Ale ty za přátelé považovat nemůžu." povzdychla jsem si. "Proto jsem chtěla odjet.. Na mé 18nácté narozeniny se vyhlásí nová soutěž.. A já si budu muset vybrat svého budoucího manžela a stát se královnou." 

"A co chceš ty?" 

"Prosím?" nechápavě jsem se na něho koukala. Nevím, o čem to mluví.

"Co chceš dělat ty?" zeptal se znovu. "Chceš být královnou?" 

"Královnou jsem se učila být celý život." pokrčila jsem rameny. "Spíše si přeji, aby můj manžel, byl hodný a já ho milovala tak jako máma miluje tátu.." vysvětlila jsem a stoupla si. Dotkla jsem se větve stromu a pozorovala list v měsíčním světle.

Cítila jsem jak si Cal stoupl za mě. Cítila jsem jeho dech a bála se otočit. Věděla jsem, že když to udělám, budu až moc blízko.

"Byla si už někdy zamilovaná?" zašeptal mi do ucha a jeho otázka mě překvapila. Otočila jsem se k němu. Byl vyšší než já a tím, že jsem stála tak blízko jsem mu neviděla do obličeje. Cal o krok couvl, aby na mě viděl. Založil si ruce na hrudi a vyčkával na mou odpověď.

"Ne." řekla jsem a styděla se za svou odpověď. Cal se usmál a já nevěděla, jestli se mi směje, nebo ne. "Já vím, je to trapné.." sklopila jsem hlavu. Cal se rozesmál na novo.

"Není." řekl a já se na něho koukla. "Je to roztomilé." 

"Měla bych si jít lehnout.." řekla jsem rychle. "Dobrou." než stačil říct, rozběhla jsem se do své chatky. Když jsem byla v bezpečí postele, cítila jsem, nějaké pocity v žaludku.. Říká se tomu snad motýlky?




Princess..? Oh no!Kde žijí příběhy. Začni objevovat