9. První Den Školy

47 3 0
                                    

Kluci byli pryč už od 4:00 ráno , ikdyž jako 4 střední školy jsem tam mohly být až na 11 na velké zahajení. S holkama jsme vztaly a každa šla udělat svoje .

Z POHLEDU AMANDY

Ráno jsem ztala a šla k zrcadlu , jako bždy jsem si udělal culik na vysoko a nějak to neřešila a ktomu se malinko naličila . Bylo teplo tak jsem si dala kratasi a k tomu top s botaskama. Vzala kabelku a šla do kucině .

Z POHLEDU JULČI

Vztala jsem a šla do koupelny k zrcadlu . Nechal jsem si rozpuštěne vlasy a dala si jeden pramen na bok , naličila se . Ve skřini jsem vzala džiny a croptop ktomu jsem si vzala botasky . Do kabelky jsem hodila veci co se zdají potřebne a šla do kucyně .

Z POHLEDU MĚ

Vzrala jsem a šla do koupelyn s polu s Alex . Vlasy jsem si dala nabok a zapletla do vlasu jsem si dala ještě šatek a naličila se . Na sebe jsem hodila vše potřebne a obblekla si croptop a sukni s balerinama a šla do kucině .

Z POHLEDU ALEX

Šla jsem do koupelny s Andy . Valsy jsem si udělal drdol s vlnou a dal šatek , a naličila se . Na sebe jsem hodila kalhoty s dirama na kolenou , černý natělník a koženku a ktomu všemu cowbojky kotnikove . Do kabelky jsem dala pár věci a šla do kucině .

********

Sešly jsem se všechny v kuchyni ,bylo teprve asi 9:00 tak jsem si udělaly ještě jidlo , každa znas byla oblečena uplně do jíneho stylu . Bylo už 10:00 tak jsem vyrazily do školy .
Dorazily jsem do školy a šly rovnou do velké haly na zahajení . Bylo nachistané podium a já věděla proč . Vzadu jsem vyděli kluky , tak jsem šly za něma Alex se rozběhla na Máru .
My jsem šly za ostatnima , pote měl pan ředitel proslov a pak začly hrát kluci . Matty přišl k mikrofonu a zařval " Čau my jsem DONAHA tohle je Mára , Pepe, Jimmy a já jsem Matěj " , začlx hrát a byli jako vždy užasní , pote jsem šla domů sama holky šly ven .

Dalši dil : zase se omlovam za vsechny chybi atd... :3 :* ☻


Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat