Přišla jsem domů a bzpoměla si že mám udělt seminarni práci , nevěděla jsem co mám dělat holky šly ven a ja zustala doma . Aproto jsem zavolal Mattymu . Matty řekl že dojde za hodku tak jsem ješte trochu pouklizela , a nachistala věci . Byla asi už 1 minuta do 3 a ja čekal zvonek ale přišla my sms .
" pojd otevřit prosim "
Šla jsem otevřit a stal tam Matty s obrovským medvědem a kytici .
" ahoj "
" ahoj "
" toje pro tebe "
" diky jdem nahoru "
"jo , a kde jsou holky ??"!
" ty jsou venku s klukam "
" aha jdem natu seminarku "
" jo "
Šly jsem tedy nahrou a začly psát mě to moc nebavilo a nešlo myto a jak jsem ho videla v tom sletle byl užasnej . Psala jsme na tema Ekonomika mě to moc nebilo a myslim že Mattyho taky ne . Bylo už asi 5 a my to měly hotové , šly jsem do kuchyně jsi dát jídlo . Stala jse u plotny a Matty na mě koukal , koukal jsem na něho otočila se k hrci jak jsem se chtěla otočit zpatky stal zamoua najednou mě polibil . Pustila jsem vařečku a vypla sporák . Matty sei mě vzal do naruči a odnesl nahoru do mého pokoje .
Položil mě na postel a sundal mi triko a začal líbat na krku. Já mu rozpla pásek a kalhoty , on od krku přesel niž , Bylo to uplně užasné , Matty jsi sundal trikoa ja koukala na jeho užasné tělo , už se to blížílo ale najednou někdo zaklepal .
"Andy"
"no Alex "
" jsi tam sama ??"
" ne "
" aha promin "
" ne pockej hned jsem u tebe "
" ne dobry "
Matty i já jsem se oblékly , ale Matty najednou řekl ůů...
" neprapadalo ti že Alex breci "
" že jo tobe taky "
" jo "
**
Šla jsem za Alex , ale neotvirala tak jsem ji nechala . S Mattym jsem dlouho přemyšlely co se asi stalo . došly holky i kluci a Mára se ptal na Alex . Řekla jsem že je nahoře u sebe a pak už ho nikdo neviděl .
dalsi dil doufam že se libil a tenhle chci venovat me kamradce Katy :) :* doufam že se ti libi :3 a omlouvam se zas na chybi atd...
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...