Profesorka Slovenčiny 1.Časť

2.7K 54 4
                                    

Tento príbeh sa odohráva na strednej škole... začal sa školský rok a išla som do 1. ročníka. Nové prostredie, kolektív a učitelia. Všetko tam bolo fain, až na našu slovenčinárku... bola stará, mrzutá, strašne nepríjemá a ešte k tomu aj pila. Slovenčinu sme mávali v pondelok a v piatok, lenže ona na hodiny takmer nechodila, stále sme mali suplované hodiny. Celá trieda sme si robievali srandu, že v pondelok vytriezvieva po šialenom víkende a v piatok už chlastá... Raz za mesiac prišla na naše vyučovanie, samozrejme spolužiaci sa jej vypytovali, že či bola chorá?, prečo tak dlho? a pod. väčšinou sa naštvala a dala nám písomku pri tom sme nevedeli ani z čoho, keď sme nič s ňou nepreberali. Takto to na hodinách slovenčiny prebiehalo celý školský rok. Na konci roka polovica triedy prepadla. Cez prázdniny sme robili reparát a samozrejme sme všetci prešli na samé 1-2. Po chvíľke začal nový školský rok. Už sme boli druháci a dostali sme znova tú istú slovenčinárku. Celá trieda sme sa dohodli a spísali sme petíciu aby nám vymenili profesorku. Riaditeľka nám to však hneď zamietla, pretože naša "milovaná" slovenčinárka bola jej najlepšia kamarátka.. Na oblátku sa začala trochu snažiť, častejšie chodiť na naše hodiny. Školský rok ubehol veľmi rýchlo už sa blížili letné prázdniny, zostával posledný mesiac... V ten deň sme mali dvojhodinovku slovenčiny suplovanú novou profesorkou... Zazvonilo na hodinu všetci sme si posadali. Ja som si sadla do druhej lavice a čakali sme kým príde profesorka. Po piatich minutách sa otvorili dvere, mne skoro sánka padla, keď som ju zbadala. Hneď sa nám predstavila. Bola veľmi krásna, mladá a milá. Mala dlhé gaštanové vlasy, hnedé oči, veľký krásny úsmev s plnými červenými perami, ešte k tomu bola celkom nízka takže mi to prišlo strašne zlate... Celých 40 minút som z nej nedokázala spustiť oči. Vysvetlovala nám nové učivo na písomku a ja som ju tak pozorne počúvala. Už boli 2 minúty do zvonenia na tabulu písala čo sa máme učiť, mne nechtiac padli oči na jej zadok, ale ja som si to neuvedomovala, že čumim na ňu jak magor. Ona dopisala, otočila sa a všimla si ma. Oslovila ma, že či neni na zadku špinavá od kriedy ešte sa aj otočila chrbtom ku mne a začala si ho oprašovať. Mne sa zastavil dych, začervenala som sa a odpovedala som, že nie....

Pokračovanie v 2.Časti

Profesorka Slovenčiny Where stories live. Discover now