Kapitel 1

107 7 4
                                    

"Tror du at dine forældre kan køre på fredag?" Spurgte jeg Julie om. Vi snakkede om koncerten i Sønderborg! Eller det var ikke rigtig en koncert men ultragalla, men same same. Ej jeg havde helt glemt, at sige at vi selvfølgelig tar afsted for at se Page Four! Det var onsdag og vi manglede stadig at planlægge en hel masse til weekenden. Jeg skrev til min far om han kunne køre, eller om Julie skulle spørge sine forældre ad. Han skrev at det ville han meget gerne, for han ville også godt have os med hjem fredag aften igen, da jeg skal noget lørdag formiddag. Jeg var glad! Nu manglede vi bare at få styr på billetterne og hvad vi skulle have med, og alt det andet praktiske.

Torsdag morgen var Julie ikke i skole, jeg tænkte bare fuck! Jeg skrev til hende men hun svarede ikke! Ej fuck fuck fuck, betød det nu at vi ikke kunne komme afsted imorgen?!
Da vi havde fri valgte jeg at tage hjem til Julie, eftersom at hun slet ikke har svaret på nogle af mine beskeder.
Jeg ringede på døren, og det var julies mor der åbnede døren. Jeg spurgte om jeg kunne komme til at snakke med Julie. Hun sagde om det var meget vigtigt eftersom at hun havde det ret dårligt, jeg sagde at det var mega vigtigt for det var omkring imorgen.
Vi snakkede lidt og hun forklarede at hun havde haft slemme smerter i hele kroppen, og at hendes mobil var død og hun kunne ikke få den startes igen. Jeg forstod det selvfølgelig fuldt ud. Hun sagde at hun ikke kunne love at hun havde det bedere til imorgen, men at hun ville gøre alt for at komme afsted.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nothing like usWhere stories live. Discover now