Da1

20 1 0
                                    

Sirt cantamin inen tek kolunu cekip otobusten indim. Karanlik yuzunden yanan sokak lambalarinin rengine bakip salak bi gülüş atip evin bahçesine girdim. Kapiyi açip üvey babami selamladim. Odama çikip acaba yarin babamami gitsem diye düşünmeden edemedim. Sonra o yeni evledigi kokoş kadin aklima geldi ve bu saçma hayallerimi kafamdan atip rahat bir seyler giydim. Okulun kurduğu siteye girip beni ilgilendiren bir sey olup olmadigina baktim. Alt kata inip mutfağa ilerledim. Annem üvey babamla bahçede konuşuyordu. Bahçeye açilan kapiya gidip onlari dinlemeye başladım. Benim tabirimle üvey bey anneme
"Sevim sende fark etmiyormusun esila benim yanimda mutsuz ve huzursuz oluyor."
"Görkem, yeni ayrilmiş olmamizin üstünden ikimizinde evlenmesini kaldiramadi. Bu süreç onu bayağı zorlayacak ama alişmali."
"Benim yanimda mutlu degil o kizi istemiyorum. Yeter ama 3 ay oldu. Bi kendine gelsin!!" dedi sinirli bir ifade ile. Kapidan disari cikip "istemiyorsan babamdada kalabilirim üvey bey. Bu senin içinde iyi olacak degilmi??" dedim kararli bir ifade ile.
" sey Esila ben öyle..."
"Ne dediğinizi net olarak anladim bay umutlu" dedim soy adi ile hitap ederken. Gözlerini devirip. Bana isteksiz bir bakiş attiktan sonra sözüne şöyle başladı.
" bak güzeldal ciddi bir konu bu, baban ile yaşamak istemiyorsan tabii bizimle yaşayabilirsin ama beni gördüğünde yüzünü çevirmeyeceksen benimle yani bizimle yaşayabilirsin" dedi onu umursamadan anneme bakarak " yarin babam olacak o gereksizle konuşacağim eğer isterse bu evi terk ederim" diyerek onlari dinlemeden odama ciktim sinirlerime hakim olmak için kulakliklarimi takip müzik dinlemeye koyuldum. Camdan bahceye baktigimda kavga ettiklerini fark ettim. Umursamadan yatagima yöneldim. Yatagimin üzerine oturup babami aradim.

" yarin ger zamanki kafede okul çikişi " dedim ve anlaşmiştik bu iş umduğumdan iyi gidiyordu.

------------------------------------------------------
Arkadaşlar bu benim ilk korku kitabim olaylar ilerideki bölümlerde gelişecek ve kendinizi buyuk bir cikmazin içinde bulacaksiniz yorumlarinizla destek verirseniz sevinirim. Cünkü ben aklinizdakileri bilmiyorum.. Umarin soluksuz okuyacağiniz bir kitap olur..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DUMAN ADAMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin