Yazarınızdan Üzgün Bir Kuş Geldi :-(

90 8 3
                                    

Sevgili okurlarım, sevgili biricik aşk kuşlarım:)

Yeni bölüm değil okurlarım, kısa bir duyuru yazmak istedim.

Sevgi ve aşkı işlerken serüvenimiz sır olsa da sık sık benim de yazarken güldüğüm olaylar, kesitler yazıyorum.
Fakat inanın sizin için son bölümü yayınladığımdan beri zor günler yaşıyorum hala da yaşamaktayım.

Size mutlu anlarımı, özlemlerimi anlatmak kolay ama ailevi bir durumu sergilemek zor.

Şimdi anlatmak güç elbette.
Ama sanırım milyonlarca telaşın birçok yorgun günle harmanladığımı söyleyebilirim. Bundan sebep, yazarınız Elif sustu.

Kalemini eline almaz mı ?
Aldı ama yıllardır dostu olan defterine sadece kendini yazdı. Malesef Sevda ve Ömer aşkı beklemekte :)

Lütfen kırılmayın. Lütfen bana 'yüreğine sağlık' diyen o sevgili okurlarım yüreğimi sevmeye devam etsinler...

Ben sizi unutmam.
Beni yalnız bırakmayanlar!
Sizler benim elim, kolum, kalbim,gözüm ve hatta gözümü koruyan muhafız kirpiklerimsiniz :)
Bir iki güne yeni bölüm yazmak için her şeyimi ortaya koyacağım :)

Artık gideyim. Bitişleri de hiç sevmem :)
-Yakın veya uzak, seven veya sevmeyen bütün okurlarım. Bu aşka önem veriyorum ve öylesine bir şeyler yazamadım.

Bu hikayeden hevesle tuttuğunuz her kelimeyi daha birçok okurun kalbiyle okuduğunu düşününce buranın benim için nasıl bir dünya olduğunu anlayacaksınız :)

Sizi çok seviyorum.
Canİçimi çok seviyorum...

Sonsuz sevgi ve özlemle

Yazarınız Elif.


Seni Bana YazmamışlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin