hoofdstuk 1

14 2 0
                                    

(pov Emma)

Ik word wakker met een bonkend gevoel in mijn hoofd. 'w-waar ben ik?' ik zie mijn moeder naast mij bed zitten. 'In het ziekenhuis, liefje'. Ik schrik en hoor het apparaat dat je hartslag meet sneller piepen. Er komt een zuster binnen rennen, 'Rustig Emma, rustig.' Ik haal even rustig adem en het apparaat begint weer normaal te piepen. De zuster stelt zich voor: 'Hoi ik ben zuster Lizz, maar noem je maar gewoon Lizz.' 'hoi Lizz' zeg ik. Ze lacht. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik. Mijn moeder verteld wat ze gehoord heeft. 'Maar wie heeft mij uit het water gehaald dan?' En er komt iemand binnen lopen. 'NIALL?!' Hij lacht. 'Ja' zegt hij 'de enige echte.' Ik kan het bijna niet geloven! Zou ik dromen?

(pov Niall)

'Ja' zeg ik 'de enige echte'. Ze ziet er leuk uit, ook al heeft ze verband om haar hoofd en ziet ze er nogal bleekjes uit. 'Ik zag dat je voor over viel in het water en ik was net te laat om je tegen te houden... Maar ik heb je zo snel mogelijk uit het water gehaald.' Ze knikte en zei nog bedankt. Toen kwam de zuster zei dat het bezoek uurtje afgelopen was, dus de moeder van Emma en ik liepen richting de deur. Als we uit de kamer zijn zegt ze tegen mij: 'Dank je wel voor het redden van mij dochter, je ben een Savior!' Ik merk dat ik een beetje moet blozen. En zeg tegen haar moeder: 'geen probleem! Kunt u dit aan haar geven als u haar weer ziet?' En je knik ja. Ik ga terug naar het hotel.

Als ik in het hotel aan kom rennen de jongens naar me toe. 'Hoe was het?! Gaat het goed met haar?' vraag Liam gelijk. 'Volgens mij wel goed' antwoord ik. En ik vertel dat ik mijn nummer heb achter gelaten in case of. Harry begint te lachen en zegt:'Jij flirt echt met alle meiden!' 'NEE! dat is gewoon aardig bedoelt!' zeg ik nogal geërgerd.

(pov Emma)

Ik probeer te slapen maar dat gaat echt niet, nadat ik net de échte Niall Horan heb ontmoet. Mijn moeder komt nog even snel binnen en geeft een papiertje aan mij. 'Van die jongen.' 'Hij heet Niall, mam.' Ze lacht en zegt: 'weet ik lieverd, ga maar lekker slapen tot morgen!' En ze loopt weer weg. Ik kijk op het papiertje er staat:

Hoi Emma, ik hoop dat je je snel beter voelt, ik kom morgen nog wel even langs! x Niall.

En er staat een telefoon nummer op! Zijn telefoon nummer! Ik zoek snel mijn telefoon, maar kan hem nergens vinden... Ik roep zuster Lizz en vraag of ze weet waar mijn telefoon is. Ze pakt mij tas en zegt: 'misschien zit hij wel hier in, zal ik even kijken? Je tas is wel een beetje nat geworden, maar alles is als het goed is nu droog.' En even later heeft ze mijn telefoon gevonden. 'Dank je wel' zeg ik en ze gaat weer weg. Ik zet snel Nialls nummer in mijn telefoon en ga slapen.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey!! Hoe vinden jullie het tot nu toe? Geef alsjeblieft tips, comments etc! Ze zijn altijd welkom! :)

-xxx- Shanna


My Savior!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu