Bazen neden, niçin diye sorgularız hayatı. Hep mi ben kaybedeceğim, hep mi ben yanılacağım. Habi vardır ya böyle insana huzur veren, yüzünü güldüren, "mutlu" eden, hani böyle sonsuza kadar bitmeyecek sandığımız büyük aşklar... Heh işte tam da o sözünü ettiğiniz, hayalini kurduğunuz, heyecan duyduğunuz o büyük aşklar bitiyor arkadaş, bitiyor. İnsan sanıyor ki; o heyecan bitmeyecek, o yüzler hep gülecek öyle olmuyor işte.
Belki bu cümleleri okumak senin hevesini kırıyor belki de bana sayıp sövüyorsun, ama inan bana bu hayatın her anında böyle.
Gidiyor arkadaş, gidiyor o can bildiğin gözlerinde hayat bulduğun sevdicek mutlaka bir yolunu bulup gidiyor, belki birileri zorla götürüyor, hatta belki oda seni seviyor ama yine de gidiyor.
En nihayetinde eline geçen ne? Peki bunun cevabını biliyor musun? Ben sana vereceğim o cevabı;
"Sen bir şehirde, o başka bir şehirde"
Yada biraz daha şanssız ve bahtsızsan;
"O çok başka bir ülkede, dünyanın bir ucunda olabilir"
Peki böyle bir durumda ne yapılabilir? Belki hiç birşey, belki de peşinden gitmeli ama aileni geride bırakabilecek misin? Peşinden gidersen belki tekrar geride dönemeyebilirsin, geri dönüş şansın olmayabilir, olur ya gittiğin yer tehlikelidir yada oralarda senin hayanına son vermek isteyenler vardır. Anla işte arkadaş geri dönemeyebilirsin, hadi başına birşey geldi öldün eyvallah, en azından gideceğimiz yer belli. Allah'a döneceğiz. Ya ailen onlar ne olacak..
İşte tam da bu yüzden gidemezsin arkasından, bende varın diyemezsin.
- "Sen Gittin" Hayır, hayır seni suçlamıyorum.
- Biliyorum mecbur kaldın ama söz vermiştin giderken.
"Beni unutma, ben seni asla unutmayacağım. Ve sana söz veriyorum geri döneceğim, lütfen beni bekle" diyenin sen olduğunu hatırlıyorum.
Son sözün bu olmuştu. Giderken o en son bakışın varya, o bakışı, o saniye'yi "Bir zindan da geçen bin yıl" gibi net hatırlıyorum. Tıpkı karanlık bir zindan da geçen bin yıl kadar acı ve anlamsızdı işte o gidişin...
İşte bak arkadaşım bakta gör, senin hayallerini süsleyen o sevdicek gitnek istemiyor belki ama böyle de gidiyor işte.
Seviyor ama gidiyor, gitmese de zorla götürüyorlar anlıyor musun?
Gittin de gelmedin ya; Aşk olsun sana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbini Öptüğüm Kadın
PoesíaBazen sadece susmak gerekir. Susarak konuşmak, susarak küsmek ve susarak özlemek... Seviyorsun mesafeler giriyor, seviyorsun insanlar gidiyor. "Mesafeler aşka engel değil" derler. Evet, mesafeler aşık olmaya engel değil ama aşık kalmaya engel olabil...