H Ντι κάθεται αναπαυτικά στον καναπέ της και κάνει ζάπινγκ, σκεπτόμενη αν έχει πράξει σωστά που μίλησε στον Κ. για τη Μόνικα. Πόσο άβολα είναι να έχεις αισθανθεί τόσο όμορφα για έναν άνθρωπο και να πρέπει να είσαι αυτός που θα του δίνει οδηγίες για να μπορέσει να προσφέρει την αγάπη του αλλού. Και όμως. Δεν αρνήθηκε να τον βοηθήσει, δε δίστασε ούτε λέπτο. Ας είναι ευτυχισμένος, όπως είναι. Ας είναι ευτυχισμένη και η φίλη της η Μόνικα. Όλοι τους ας είναι ευτυχισμένοι. Αρκεί να μην παίζουν μαζί της, με τα αισθήματά της, με την εμπιστόσυνη που τους έχει δείξει.
Βαριεστημένη, σταματά να πατά το τηλεκοντρόλ και η εκφωνήτρια των ειδήσεων με πολύ σοβαρό ύφος ανακοινώνει τη δολοφονία ενός άντρα. Για κάποιο λόγο, αν και σιχαίνεται πλέον να ακούει ειδήσεις, ανοίγει ανήσυχη την ένταση και ακούει με προσοχή.
«Ο φόνος άφησε ανάστατη τη μικρή πόλη, μιας και η φιλήσυχη μέχρι τώρα σύζυγος δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα. Οι γείτονες την περιγραφούν ως πρόσχαρη, φιλική και σίγουρα ακίνδυνη. Το τραγικό φονικό έλαβε χώρα πριν λίγες ώρες και ο άτυχος άντρας βρέθηκε ουσιαστικά κατακρεουργημένος με σαράντα εφτά μαχαιριά στην περιοχή του λαιμού και της άνω θωρακικής περιοχής. Ο λόγος όπως όλα δείχνουν ήταν η απιστία του δολοφονημένου άντρα εις βάρος της συζύγου του, την οποία η τελευταία ανακάλυψε πρόσφατα. Η γυναίκα τηλεφώνησε μόνη της στην αστυνομία και παραδόθηκε...»
Η Ντι θολώνει. Παίρνει τηλέφωνο τη Μόνικα, όμως δεν το σηκώνει. Σήμερα επέστρεφαν από το ταξίδι τους. Άραγε ο άντρας που δολοφονήθηκε στην πόλη της είναι ο Χ.; Της το έλεγε η Μόνικα πως η γυναίκα του είναι τρελή και εκείνη δεν την πίστευε. Να που αποδείχθηκε σωστή. Άραγε να το ξέρει; Άραγε ήταν μαζί του την ώρα της δολοφονίας; Μήπως κινδύνεψε και εκείνη; «Σήκωσέ το, το ρημάδι! Πού είσαι, Μονικάκι μου;»
Μάταια προσπαθεί να τη βρει. Παίρνει τον Μήτσο, τον ρωτάει αν είδε ειδήσεις. Εκείνος αγνοεί παντελώς το περιστατικό. Με το που κλείνουν, το τηλέφωνό της ξαναχτυπά και είναι η Μόνικα.
«Είσαι καλά;»
«Μια χαρά, γιατί τι έγινε;»
«Πόση ώρα έχει που μπήκατε στην πόλη; Μόνικα, ο Χ. είναι μαζί σου; Πες μου, σε παρακαλώ»
«Ντι, μπορείς να μη φωνάζεις; Με τρομάζεις. Έχει λίγες ώρες. Ακόμη μαζί είμαστε».
YOU ARE READING
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...