Film po dvou hodinách film skončil a šli jsme si ještě sednou do KFC, ale cestou za nama pořád někdo šel. Maty se naštval a šel mu říct ať toho dolízání nechá.....Mára šel samozdřejmě za ním "co chceš dělat?"
"Jen mu řeknu ať toho lození nechá"
"A co když nenechá?"
"Tak mu rozmlátím rypák!!!!!!"Když došli k němu slyšela jsem jak mu Maty říká "Tak hele frajere.. Přestaň lozit za náma je ti to jasný"
Ten člověk se ale ohradil "skym se bavíš mladej? Kolik ti je že si tak vyskakuješ? A navíc nejdu za tebou alr za svou dcerou"
"Jo a za kterou?"
"Za Lolou"
Maty celý vytočený: " Jo tak zo jsi ty!!!? Tak hele Lola není tvoje dcera!! Její táta umřel v Kazachstánu!!"
"Do ha*zlu ja jsem její otec!!!"
Mára se do něj taky pustil: "nějakéj frajírek nebude moji nejlepší kamarádce motat hlavu!!!! Ještě jednou tě uvidíme tak to nerozchodíš je ti to jasny?"
Měla jsem o kluky strach tak jsme na ně zavolala at ho kašlou a jdou za nama
" jdem za holkama ale varuju tě!!!! " řekl mu naposled Maty, otočili se a šli za náma.....Maty mě chytl za ruku a šli jsme.
V KFC jsme si o tom ještě pořádně popovídali....ale těšili jsme se k Sašš, protože nás čekala pyžamová párty :)
Tahle kapitola byla trochu kratší ale je změřena pouze n tu hadku :) omlouvam se za chyby :)
ČTEŠ
Život Bez Mámy
RandomAhoj, jsem Lola Seifertova a moje nejlepsi kamaradka je Alex Rodriguezova (Sašš) A nasi kluci....Matěj Jelen a Marek Pešl Spolecne zazivame spoustu zazitku a tento pribeh je o tech zazitcich :)