~ Capitolul 1 ~

329 15 0
                                    



Fumul de tigara se impanzea in atmosfera sufocanta a dormitorului luxos. Isi croia drum liber spre tavan si se onduia agale in directia perdelelor satinate care blocau patrunderea razelor de lumina.

Linistea a fost sparta de surasul zgomotos al blondului ce tinea in mana stanga un pahar de alcool,de culoarea sangelui,si isi delecta buna dispozitie cu trupul epuizat al amicului sau. Brunetul isi relaxa corpul in patul urias cu asternuturi din satin de culoare neagra si nu parea sa se sature de dulceata taramului viselor.

La nu foarte mult timp, rabdarea tipului matinal se scurse asemeni nisipului uscat intr-a clepsidra din sticla fina. Se ridica de pe fotoliul confortabil din piele de caprioara, si paseste lent spre "locul sacru" unde zacea amicul sau, tragand lacom din tigara. Un zambet viclean isi facu aparitia pe chipul blondului in timp ce se apropia de zona faciala a prietenului sau. Fara sa stea prea mult pe ganduri printre buzele usor crapate incepu sa se iveasca o cascada de fum inecacios,expirata cu mare silentiozitate.

Reactia brunetului il lasa, la propriu, fara aer pe fumatorul indraznet ce dorea sa se amuze pe seama inconstientei lui din tipul somnului. Ochii negri, asemeni abisului intunecat, il priveau strafulgerator pe blonul caruia i se atasase un frumos accesoriu in jurul gatului,mana puternic inclestata a amicului sau, nu prea incantat de modalitatile lui de a-i da "desteptarea".


- Ce naiba cauti aici la ora asta? rosteste brunetul pe un ton amenintator. Ti-am zis de nenumarate ori ca atunci cand imi calci teritoriul,introduci tigara in gura cu cealalta parte. Nervozitatea lui era emanata parca prin porii pielii. Corpul ii vibra incontrolabil si totusi, isi retrase mana din gatul prietenului sau,trecandusi- o prin parul aspru si lucios. Dupa ce blondul inspira nesatul aerul de care avea nevoie, se indrepta din nou spre fotoliu, si ii zambise brunetului impacientat, asezandu-se in el.


- Eh....ai reactionat bine! Cred ca te-nveti deacu' ! rosteste acesta pe un ton enervant de ironic.

- Esti un idiot! Cara-te! Brunetul respingea orice urma de ironie din partea amicului sau. Nu i se parea nimic amuzant, ba dimpotriva, cataloga gestul ca fiind copilaresc si prostesc in egala masura. Continua sa il priveasca dezagreator, rezemandu-si spatele gol de spatarul rece din marmura neagra.

- Daca am avut rabdare sa te trezesti....adica sa te trezesc - se corecta acesta, castigand din partea brunetului o injuratura mizerabila pe care o inabusi intr-un marait- vreau sa te intreb cum te simti. Tatal tau te-a lovit zdravan aseara,dupa ce a aflat ca i-ai tavalit tigroica in propriul culcus.

Brunetul ofta prelung si dupa ce isi acumula tot calmul se redica din pat usor buimac, lasand la vedere trupul frumos sculptat, pe care se afla in zona de sub pectoralul stang un tatuaj inedit. Se indrepta spre fereastra fumurie ce inlocuia peretele, si separa cu brutalitate materialele lungi de nuanta "ametist" , intr-o parte si alta, permitand luminii violente sa-i sfasaie ochii intunecati. Isi lipise fruntea si palmele de sticla calda, apoi isi atinse cu varful degetelor coltul gurii. Era inflamat si inca il durea, cand isi presa degetele pe portiuna, de nuanta unui mov abia vizibil.

Dupa cateva secunde de liniste, isi atinti privirea spre prietenul sau care inca fuma in silentiozitate.

- Stinge dracului tigara aia, ca sa n-o inghiti! prietenul sau isi dadu ochii peste cap, apoi stinse restul tigarii, in paharul pe fundul caruia mai ramasese putin lichid rosiatic.

Era nervos, dar in acelasi timp satisfacut de reusita lui. Ridicolul in care se scufunda, devenea tot mai sufocant, dar avea norocul sa stie de ce sa se agate, ca sa mai inspire din cand in cand o gura de aer. Zambea draceste in timp ce isi plimba varful limbii pe rana. Stia ca, sa te culci cu posibila viitoare mama vitrega, nu era normal dar nu si in cazul sau. Concubina tatalui sau avea 26 de ani si un corp de ti se topeau mintile, iar el nu a putut rezista tentatiei din a o seduce pe biata fraiera. Nu il interesa "ea" in mod special, interesul lui era ca tatal sau sa afle si sa se simta sfidat. Asta era primul semn ca razboiul incepuse, oficial intre ei. Femeia si-a satisfacut focul in care ardea corpul ei, inca de cand l-a vazut pe brunet, dar spre ghinionul acesteia sotul a aflat de escapada ei si dupa ce a lovit-o a aruncat-o in strada. Pe de alta parte ''regele'' isi astepta acasa printul rebel. Nu dupa mult timp ajunse insotit de prietenul lui. Erau zambitori si activi, aveau chef de glume si se imbranceau unul pe altul din masina ca niste copii mici. Se intorsesera de la bazinul de innot si aveau parul inca umed.Dupa ce au coborat intr-un final din aceasta, s-au indreptat spre casa. Cand au intrat inauntru au fost intampinati de un pahar de cristal care s-a izbit in usa cu puterea unui tun, facandu-se tandari. Brunetului i se ivise un zambet pervers pe buze in timp ce bondul ramase incremenit langa intrare.Ignorase gestul violent al tatalui sau si cu mare calmitate pasea spre el. Barbatului i se urase de indiferenta lui asa ca fara sa se mai gandeasca il smuncise de piept si incepu sa ii urle:

Te provoc!(Sasu♡Saku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum