Nu pot sa cred ca nu crezi in iubire

217 14 6
                                    

New York, America 15 August 2008.

Era o zi însorită, o zi superba pentru un asa eveniment. Matusa mea Berenice, cea mai buna matusa a mea, in sfarsit se casatorea. Si nu cu orice om, ci cu unul bogat, cu proprietarul hotelui de 5 stele Park Lane din New York.
,,Eu sun Eveline, Park Eveline. Eu si familia mea suntem din Coreea de Sud. Părintii mei s-au căsătorit in Seoul ( Coreea de Sud ) dar apoi au venit sa locuiască in New York. Nu stiu cauza dar ma bucur ca ma aflu in acest oras. In 2 ore va începe ceremonia si sunt domnisoara de onoare la aceasta nunta, asa ca am de gand sa fiu cea mai frumoasa, dupa matusa mea bineinteles.
Eveline a plecat in camera ei, s-a imbracat cu o rochie alba ,si-a aranjat parul ,apoi si-a luat geanta si a plecat cu familia ei la nunta.
Ceremonia nuntii era frumos amenajata langa lac in Parcul Central , loc in care de obicei se organizau nuntile mai speciale . Bancutele erau toate impodobite cu trandafiri albi si roz lasand o mireasma placuta in aer. Totul parea ca intr-un basm.
,,Ma plimbam linistita pe langa covorul alb presărat cu petale de trandafiri, si ma intrebam ce va simti matusa mea in momentul in care pastorul va striga: ,,acum va declar sot si sotie !" Acel moment a fost întrerupt de un băiat inalt , blond si îmbrăcat intr- un costum alb care il facea sa para un inger coborat din cer. Nu il stiam, nu-l mai vazusem niciodata pana in momentul de fata. Se apropie cu pasi grabiti si hotarati spre mine si imi zice:
- Buna, eu voi fi cavalerul tau de onoare !
- De ce ? Cel care trebuia sa ma insoteasca era Matias. Dar cine esti ?
- Sunt prietenul lui Matias, ma numesc Adonis si nu stiu cum s-a intamplat dar el nu se simte prea bine, are febra, iar mirii m-au propus pe mine in locul lui. Am venit impreuna dar cand am ajuns azi dimineata ii s-a facut foarte rau. Abia poate sta pe scaun.
-Inteleg. Atunci sper sa ne intelegem bine !!!
- Este vorba doar de cateva ore, ce s-ar putea intampla???
,,Ceremonia a inceput iar toata lumea parea fericita. Gareth, viitorul meu unchi, statea nemiscat in fata altarului asteptând-o pe Berenice, parintii mei stateau confortabil asteptand ca mireasa sa isi faca aparitia iar eu stateam langa acest baiat despre care nu stiam mai nimic.
-Hei ! i-am spus eu, parca ai zis ca te cheama Adonis, nu-i asa?Pe mine ma cheama Eveline ! Pari mai mare ca mine, ce varsta ai ??
- Intotdeauna vorbesti asa mult? Normal ca sunt mai mare ca tine. Uita-te la inaltimea ta.
-Nu ti-am cerut decat varsta ta, atat!
-Am 15, multumita ??
- Da sunt !
- Nu ai de gand sa-mi spui cati ani ai?
- Nu m-ai intrebat. Am 13. Acum liniste...vine mireasa.
Mireasa inainta cu pasi lenti privindu-l doar pe Gareth, nu se uita nici in stanga nici in dreapta. Privea doar spre cel care ii era predestinat. Cand a ajuns la altar pastorul a inceput sa rosteasca slujba.
- Ce romantic ?? spuse Eve
- Ce vezi atat de romantic ?? ii raspunse cu nepasare Adonis.
- Totul este romantic, mai ales iubirea dintre cei doi.
- Iubire ? Stii ceva despre iubire? Matusa ta cu siguranta s-a casatorit cu Gareth din cauza banilor lui. Chiar crezi ca s-au cunoscut dintr-o intamplare si apoi s-au indragostit ?
-Esti atat de crud ! Cum poti spune asa ceva. Cei doi se iubesc foarte mult. Chiar nu crezi ca poate exista iubire intre oameni cu statute sociale diferite ?
-Nu ! De fapt pentru mine nu exista sentimentul de a iubii pe cineva. Acest lucru il intalnesti doar in filme.
- Cum poti zice asta?spuse Eve foarte nervoasa de ceea ce spunea Adonis. Sa iubesti si sa fii iubit este cel mai frumos sentiment din lume. Dragostea ii face pe oameni mai buni. Dragostea...
- Nu este adevarat. Dragostea nu face oamneii mai buni. Filozoful francez, Albert Camus, spunea odata ,, sa daruiesti totul si sa sacrifici totul fara speranta la rasplata, asta inseamna iubirea'' Iubirea face oamenii sa planga, sa sufere si sa urasca. Uita-te in jurul tau si vei vedea doar oameni tristi, stii de ce? Pentru ca in dragoste fericirea ta depinde de fericirea celuilalt. Intotdeauna devii o marioneta pentru cel de langa tine, deoarece prima si prima data cand te trezesti dimineata te gandesti la aceea persoana , in fiecare moment din zi te gandesti la persoana respectiva. Si tu imi spui ca iubirea este cel mai frumos sentiment ? Nu prea cred.
- Ai fost vreodata indragostit ? ii raspunse Eveline care nu era convinsa de vorbele lui Adonis.
- Nu, dar...
-Asteapta pana ce te vei indragosti si vei descoperii singur totul despre a iubii pe cineva.
Apoi Eveline isi intoarse privirea chiar in momentul in care pastorul a zis :,, va declar sot si sotie '' In acel moment Gareth a sarutat-o pe Berenice, proaspata lui sotie, in fata tuturor invitatilor, iar Eveline si Adonis au aruncat in aer petalele multicolore de trandafir.
Dupa aruncarea buchetului, toti invitatii au facut poze cu minunatul cuplu.
-Eve si Adonis, veniti putin, vrem sa facem o poza cu domnisoara si cavalerul de onoare! spuse Berenice foarte bucuroasa.
- Venim acum !!!
Berenice si Gareth au facut in asa fel incat Eveline si Adonis sa stea unul langa altul la poza. Cei doi se simteau incomod sa stea unul langa altul dar au rezistat pentru o poza.
La sfarsitul ceremoniei cand toata lumea se pregatea sa plece acasa, Eveline s-a apropiat de Adonis si i-a spus:
-Buna Adonis !
-Buna, Eveline !
-Sa stii ca m-am bucurat ca ai fost cavalerul meu astazi,si sper sa nu te superi foarte tare din cauza a ceea ce ti-am spus azi. Doar ca nu am mai intalnit pe nimeni care sa nu creada in iubire desii poarta numele acesta. Dar sunt sigura ca vei intalnii aceea persoana care te va face sa iti schimbi parerea.
- Nu cred ca va exista o astfel de persoana pentru mine. Nu sunt genul de baiat care sa se injoseasca atat de mult pentru niste sentimente.
- Bine atunci Adonis, eu voi pleca. Trasmite-i salutari lu Matias din partea mea. Ramai cu bine !
- Da... si tu !!!

La fel ca primul fulg...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum