Ellerindeki sıcaklıgı, gözlerindeki ışıgı ,saçlarının içindeki birkaç beyaz tel,sesinin o büyüleyici tonunu....
Herşeyini özledim.
İşte sonunda hayallerim gerçek olmuştu.Üniversiteyi kazanmıştım istediğim bölümü hemde.Yeni bir hayat,yeni insanlar,farklı dünyalar beni bekliyor.Üniversitenin sayfasından daha gitmedn birçok kişiyle tanışmıştım.yalnız kalmıcaktım.Sonunda ogün gelmişti 12 saatlik daha dogrusu yeni dünyama yolculugum başlamıştı.Çok heyecanlıydım,herşey tamamdı eksik birşey yoktu.Yurduma yerleştim çok yorgundum sıcak bir duştan sonra uyudum.Alarmın sesiyle uyandım,oda arkadaşlarım şimdilik iyiydi beraber kahvaltı yaptık daha sonra hepimiz hazırlanmaya başaldık.Siyah bir kot üzerine kırmızı bir kazak giydim saçlarımın buklelrini belirginleştirdim sadece ve hazırdım küçük bir not defteri ve klem aldım yanıma.Çok heyecanlıydım nihayet yol bitmişti ve gelmiştim hayallerimin üniversitesine.Sınıfım çoksoguktu hepsi telefonlarına gömülmüş birşeyler yapıyordu.Nihayet hoca gelmişti bir saatliik bekleyişin ardından.
-Arkadaşlar bu hafta ders olmaz gidin..
demişti bu neydi şimdi benim hayalimde bu yoktu.
Sınıftan çıktım ve şehri gezmeye başladım.Birden telefonumdan bir ses geldi .
-Merhaba
tanımıyodum ama aynı üniversiteden ididk.
Bir süre konuştuk ve buluştuk. Herşey çok iyi gidiyordu onunla çok mutluydum.Bir süre sonra sevgili olmuştuk zaten.Çok mutluyduk taki demans hastalıgına yaklana kadar.Beni bizi ve daha birçok şeyi unutuyordu.Beni bile unutmuştu.artık hastaneye yatması gerekiyordu .Tedaviye başladı.son gün onun yanına gittim omzuma yasaldım ve ona anılarımızı anlatmaya başladım seslendiğimde ise ses vermedi .Nefes almıyordu artık.Bitmişti artık o ölmüştü.