"Buna...ma numesc Candy , am 17 ani ....imi plac culorile inchise, parintii mei sunt despartiti si eu stau cu tatal meu ...tata ma lasa sa fac ce vreau de exemplu ma lasa sa imi bag flesh in ureche ...in fine sa trecem la poveste"
Este dimineata , suna ceasul la ora 7:00 .....deschid ochii si ma uit la ceas ....ma ridic usor buimacita din pat si ma duc la baie , ma imbrac cu un tricou negru scris NIRVANA pe el , cu niste blugi negri stramti rupti in genunchi si niste cizme cu toc foarte mic si imi las parul pe spate si imi bag flesh-ul in ureche .
Cobor jos si il anunt pe tatal meu ca plec .
Am ajuns la noua scoala ...".of iar trebuie sa ma integrez ...mereu se intampla asa " mi.am spus eu in mintea mea inaintand cu pasi marunti in scoala . Intru acelasi timp cu profesoara in clasa :
- Buna ziua copii , aceasta este noua eleva Candy , poti sa te prezinti te rog ?
Eu - Sigur ......buna ma numesc Candy am 17 ani , ascult rock ...da sunt rockarita si( aud o voce din fata razand ) sunt noua....
P - Hmm .. ..ok Candy , treci in ultima banca cu Andy .
Eu ma asez in ultima banca cu Andy ....se uita ciudat la mine si nu scota nici un sunet .... s-a sunat si jumate din clasa au iesit in pauza si Andy plecase...Eu stateam in banca pe telefon ascultand trupa mea preferata ( Metallica) . Mi.am dat castile de la urechi si m.am dus pana la baie cand m.am intors in locul meu statea Vanesa fitoasa clasei ( frate se crede cea mai buna din clasa pentruca parinti ei sunt bogat -_- )
Eu- Poti sa te dai te rog ....
V - Imi pare rau gasesteti alt loc
Eu - Nu prea pot....aici m.a pus profa....
V : NU VREAU SA PLEC DE AICI ! VALEA SATANISTO!
Eu : Da cum zici tu ...acum poti sa te dai ? ..
V - Du-te dracu satanisto !
E : ......
Si ma asez in locul meu langa Andy....imi pun castile la urechi si ascult linistita Metallica toata ora ..........Sper ca va place ....ne vedem la capitolul urmator (Cea din imagine e Candy )