'Hoi, ik ben Sarah. Ik ben 13 jaar oud. Ik woon samen met Joris (mijn stief-broer), Maaike (mijn stief-moeder) en Rob (mijn vader).
Mijn stief-moeder is echt super aardig. Ik noem haar altijd gewoon bij haar naam want ze is niet mijn echte moeder. Mijn moeder is toen ik 3 jaar oud was overleden.
Mijn vader en ik zijn hier kapot van. Maar sinds Maaike samen met Joris hier zijn komen wonen gaat het steeds beter. Joris is al 18 en heel erg vervelend. Als ik afspreek om huiswerk te maken gaat hij de hele tijd irriteren door de hele tijd op de deur te kloppen of om harde muziek op te zetten. Echt stom! Maar dit verhaal gaat over mij... Er werd namelijk een ziekte bij mij geconstateerd.
Achterkant:
Ik (Sarah Evers) ben verliefd geworden op het vriendje van mijn beste vriendin Kiki. Kiki en ik deden alles samen. Tot een dag dat Kiki een keer bij de andere meisjes ging staan. Ik wou er ook bij gaan staan maar ik werd geduwd door een van die meisjes. Veder weet ik het niet zo goed meer. Ik weet wel nog dat ik wakker werd in een ziekenhuis waar een vrouw recht boven mij hing. Ik bleek een zware hersenschudding te hebben.
Max kreeg wat met iemand. Toen Kiki er achter kwam was ze echt heel kwaad maar niet op mij...
Na een hoop geruzie moest ik van Maaike bloed laten prikken omdat ik gestrest was en best veel last had van migraine aanvallen.
Hier uit bleek dat ik een ziekte had.