Když jsem se ráno probudila byla jsem natěšená k Sašš. Šla jsem se podívat kolik je hodin ale nejdřív jsem se podivala na dopis, který byl na stole......byl to dopis od babičky ve kterém bylo napsáno: jela jsem do Lukové.......... Až budeš bydlet jinde zavolej..ja prodám byt. Pak jsem se koukal na hodiny a bylo 10:00 jenze ja musela v 11:00 být u Sašš. Měla jsem to celkem daleko a vycházela jsem až 10:40.
K Sašš jsem přišla o 10 minut později.
"Ahoj, Sašš promin pozdě jsem vstavala""Ahoj, v poho akorat mamka si myslela že nedojdeš"
"Přece tu chci bydlet tak si to.nenechám ujít :*"
"Jj, pojď do kuchyně za našima"
V kuchyni:
"Dobrý den" pozdravila jsem
"Ahoj Loli"
"Loli, dáš si něco k pití?"
"Jj, vodu prosím"
Šli jsme do obýváku ale za nedlouhou chvíli z náma přišel Saššin otec...."takže Lolo ty se k nam.chceš nastěhovat?"
"Ano, před nedávnem mi umřela máma a já se mám stěhovat s babičkou pryč"
"A proč se teda neodstěhuješ??"
"Protože tady mám vše....
Což myslim Matýska, Marečka a hlavně Sašš""Tak mě poslouchej.....přes rok budeš tady ale na celé prázdniny se se Sašš seberete a pojedete k tvoji babičce :)"
"To nebude problem"
"Dobře jsem domluvení"
Pojďte obědvat........ozvalo se s kuchyně.
Při obědě jsem slyšela... Kde jsi nechci se bát zas nedostupná..... Byl to muj mobil. Omluvila jsem se a šla jsem se podívat kdo volá. Byl to Maty.
"Maty mi teď obědváme....pak ti zavolám"
"Ahoj, jo budu čekat"
Položila jsem mobil a šla se připojit zpět k obědu.
"Kdo ti volal?" šeptala mi Sašš
"Maty ale nevím co chtěl pak mu musim zavolat"Kdyz jsem poobedvali volala jsem mu.
Proč Maty Lole volal? V další kapitole :*
Děkuji ze to ctete :*Omlouvam se z chyby :*
ČTEŠ
Život Bez Mámy
RandomAhoj, jsem Lola Seifertova a moje nejlepsi kamaradka je Alex Rodriguezova (Sašš) A nasi kluci....Matěj Jelen a Marek Pešl Spolecne zazivame spoustu zazitku a tento pribeh je o tech zazitcich :)