13.Part:

1.4K 69 4
                                    

13.Part:

-Harry,gyere már!-sóhajtozom.A suli parkolójában állunk,de Harry még kómában van,hétfő lévén.
Egy tiz perces késéssel ugyan,de megérkezünk franciára.
-Hol maradtatok?-fordul felém Max kèrdőn.
-Harry kómás.-ingatom a fejemet,majd a padon alvó Hazza-ra nézek.Nagyon édesen alszik,[egészen óra végèig].
-Harry kelj fel.-veregetem finoman vállon,mire bamba fejjel rámnéz.A diákok elkezdenek kiözönleni a teremből,igy én is felkelek.
-Ébren vagyok,babes.-kacsint egyet,majd karonragad,s magához rántva megcsókol.Belemosolygok a csókunkba,mire Harry is ugyanigy tesz.
Biztos vagyok abban,hogy a fél egyetem minket néz,ha nem az egész..
Mikor Harry eltávolodik tőlem,összekulcsolja az ujjainkat,s elindulunk az ebédlőbe.Mikor belépünk az emlitett helyre,minden szem ránk tapad,köztük Stacy-é is.Megigazitotja szőke hajában,a pink bandanáját,majd megindul felénk.
Közben én azon gondolkodom,hogy hogy a francban nem törnek ki azok a szipka lábai,abban a 10 centis pink tüsarkúban.Mindenesetre minden egyes lépésénél ezen izgulok.
-Szijjaa Harry!-fecsegi Stacy a haját csavargatva.A gyomrom felfordul,amiért valaki,még rátud tenni erre az elviselhetetlen stilusra.S az a valaki,Stacy.Baah.
-Kopj le!-nézek rá gonoszul,mire meginog.Harry csak szótlanul néz hol rám,hol arra a Barbie-baba imitátorra.
Egyszercsak a nagy csendet,Harry kacagása tölti be.Furcsán nézek rá,mire keserű arckifejezéssel fordul,Stacy felé.
Stacy ijedten néz rá,majd megszólal.
-Mire gondolsz most?-hangja remeg,s kezdem megsajnálni,de csak egy röpke pillanatig.
A fiú arckifejezése ismét elváltozik,s hideg tekintetét,Stacy felé lövelli.
-Arra gondolok,hogy milyen jó lenni,ha végre elhúznál a büdös picsába,s békén hagynál.Semmi mást,nem akarok.De hidd el,nem is gondolok másra.-Harry arcán groteszk mosoly ül,Stacy pedig futásnak ered.Amennyire egy 10 centis tűsarkúban,futni lehet.Harry rámnéz,mire ellágyul a tekintete.Szorosan megölelem,majd a fülébe súgom.
-Mostmár csak az enyém vagy?-teszem fel félve,a buta kérdést,amit az egész ebédlő figyelemmel kisér.
-Eddig is,csak a tied voltam.Teljes egészében.-felnézek rá,s látom,hogy mosolyog.
Nagyon lassan közeledni kezd a szám felé.Megunom,majd megmarkolom a pólóját,s száját számra tapasztom.Halkan kumcog mohóságomon,de csak csókol tovább.
Az ebédlőben levő diákok egy emberként sikitanak fel örömükben.Sokuk "hurrá"-zik,mig egyesek csak benyögnek egy "jee"-t.
Nem törödve velük,fedezzük fel egymás ajkát.

***

Halk kopogást hallok,a kolesz szobám ajtaja felől.Mosolyogva pattanok fel,s nyitom ki az ajtót.Az ajtóban Harry áll,elegáns öltözékben.Kezében egy szál vörös rózsát szorongat, s pimaszul mosolyog rám.
-Készen állsz a randira,velem?-teszi fel a kérdést,miközben átnyújtja a rózsát.
Mosolyogva elveszem tőle,majd egy vázába rakom.
-Mindennél jobban.-nézek rá,majd kilépek az ajtón,miközben átkarolom.
-Gyönyörű vagy Metalicca!-mosolyog le rám,majd egy lágy csókot hint ajkaimra.A szívverésem kétszeresére gyorsul,a pillangók a gyomromban már-már katapultálnak egy másvilágba.
-Köszönöm.-felelem pirulva,mikor elválik az ajkaimtól.-Öhm..te is jól nézel ki.-nézek bele csodaszép szempárjába.Zöld íriszei csak úgy csillognak,a boldogságtól.
Nem szól,csak egy szívmelengető mosollyal ajándékoz meg.

A parkolóban beszállok a kocsijába,majd Harry is igy tesz.Elinditja a kocsit,és kifaral az egyetem területérül.
-Mikor érünk oda?-kérdezem kiváncsian,evvel megtörve a közénk beállt csendet.
-Hamarosan.-kacsint egyet,majd tekintetét az útra szegezi.
-Ott vagyunk már?-kérdezem már vagy huszadszorra,mire Stuard rám néz.Megint.
-Ha nem beszélnél,nem is te lennél.-kuncog angyalian,mire egy fintorral jutalmazom meg őt.
-Örülj neki,hogy beszélek!-fonom keresztbe a karjaimat,miközben Harry-t nézem,bosszúsan.
-Örülök neki,mert legalább eltudlak hallgattatni.-vet rám egy győztes pillantást,mielőtt megcsókolna.
Mikor elválik tőlem,megakarok szólalni,de Harry megelőz.
-Igen Wood,ott vagyunk már.-röhög,amire én is elmosolyodok.
Leállitja a kocsit,majd kiszáll,s az ajtómhoz siet.Kinyitja nekem,evvel egyidőben nyújtja a másik karját,kisegitve engem a kocsiból.
-Köszi.-pirulok el,majd megigazitom a ruhámat.
-Mondtam már,hogy gyönyörű vagy?
-Több százszor Styles.-forgatom meg játékosan a szemeimet.
-Hé,még életem végéig hangoztatni fogom.Hogy emlékezz rám.Mindig.-néz mélyen a szemeimbe,mire zavarba jövök.
-Sosem tudnálak elfelejteni.-mosolyodok el.
-Hogy hogy?
-Ahhoz túl fontos vagy.-nézek rá szégyenlősen,mire magához von,s megcsókol.

Sziasztok:33 Igen tudom,irritálóan sok idő után van új rész..:(((Sajnálom tényleg.Igyekszem ezentúl több részt hozni,de nem igérek semmit.:c
Remélem azért maradtak olvasóim.:33 Ha igen hagyjatok nyomot. :)))))

Bye Cary ♥ xoxo

246;g,amire én is elmosolyodok.
Leállitja a kocsit,majd kiszáll,s az ajtómhoz siet.Kinyitja nekem,evvel egyidőben nyújtja a másik karját,kisegitve engem a kocsiból.
-Köszi.-pirulok el,majd megigazitom a ruhámat.
-Mondtam már,hogy gyönyörű vagy?
-Több százszor Styles.-forgatom meg játékosan a szemeimet.
-Hé,még életem végéig hangoztatni fogom.Hogy emlékezz rám.Mindig.-néz mélyen a szemeimbe,mire zavarba jövök.
-Sosem tudnálak elfelejteni.-mosolyodok el.
-Hogy hogy?
-Ahhoz túl fontos vagy.-nézek rá szégyenlősen,mire magához von,s megcsókol.

Sziasztok:33 Igen tudom,irritálóan sok idő után van új rész..:(((Sajnálom tényleg.Igyekszem ezentúl több részt hozni,de nem igérek semmit.:c
Remélem azért maradtak olvasóim.:33 Ha igen hagyjatok nyomot. :)))))

Bye Cary ♥ xoxo

Egy kis önreklám:lol :DD

Olvassátok a My Hero cimű Harry Styles fanfictionomat.Sokat jelenete.♥♥

Bad boy[Harry Styles fanfiction]Where stories live. Discover now