Rozalia privea cu multa teama, cum Sasuke se apropia de ea si mai era si cu prietenul sau. Ofta prelung, muscandu-si buza inferioara. Il vazuse de la distanta cum vorbea cu prietenul sau si putea sa observe schimbarea lui in toti acesti trei ani. Nu mai fusese niciodata asa aproate de el. La facultate il ocolea cat de mult era posibil, iar in timpul liber era mult prea ocupata cu serviciul si studiile ca sa acorde importanta baietilor sau fetelor care ieseau prin oras sau la petreceri, sa se distreze. Ino si bunica ei o incurajau in privinta distractiilor, dar ea refuza orice portita de relaxare, inglodandu-se cu sarcini pana la epuizare.
Isi trecu mana prin parul des care ii provoca fierbinteli spetelui si cefei. Sasuke era chiar atragator in perechea de pantaloni de trening, de culoarea alb imaculat trasi pe solduri. Bata boxerilor la fel de albi, pe care era scris " Kelvin Klyne" cu negru, ii atragea atentia in exces. Purta un maieu subtire de culoare rosie, ce se mula perfect pe pectoralii lui vizibili. Rasufla greoi gandindu-se la o modalitate cat mai draguta de a-i spune ca i-a mutilat bijuteria.
Dupa cateva minute era in fata ei, mirosind a parfum scump si a guma de mestecat mentolata. Simtea cum o dezbraca cu privirea, iar asta o ingrijora si mai rau. Ochii lui intunecati si ageri privira zgaraietura uriasa din spatele ei. Il vedea incruntandu-se in timp ce prietenul lui analiza indeaproape problema. Mesteca guma violent inclestandu-si puternic maxilarul, dar cu toate astea, o privea calm pe Rozalia care parca amutise dintrodata. Spera sa apara Ino si sa o salveze, dar oricat ar fi sperat era in zadar.
- Banuiesc ca esti aici sa imi explici ce s-a intamplat cu masina mea. Ino avea dreptate, nu o recunostea si asta era un real avantaj in momentul de fata.
- Da .... rosti ea cu o voce tremuranda, muscandu-si buza si inchizand ploapele ochilor, pentru a-si aduna calmul. In ochii brunetului gesturile ei pareau provocatoare si nu dura mult pana fierbanteala incepu sa-i curga prin vene, ca lava incinsa. Am fost la un pas de a lovi un baietel care isi scapase mingea in fata masinii mele si in incercarea de a-l ocoli ti-am zgaraiat putin masina. Era parca trasnita. De unde fuse ea in stare sa conceapa pe moment o minciuna asa geniala? Avea de gand sa ii spuna adevarul, dar teama pe care i-o inspira privirea lui o determina sa apeleze la metode ce nu-i stateau deloc in caracter. Brunetului i se fixa privirea in zona bustului , unde sanii incorsetati de sutienul fara burete , se miscau hibnotizant in apropierea pectoralilor lui incordati. Isi mesteca guma lasciv, apoi o privi ca si cum i-ar cere mai multe detalii.
- Am reusit din fericire sa nu busesc baietelul, dar dupa cum vezi masina ta a fost ghinionista de care m-am lovit. Nu vroiam sa plec de aici si sa te trezesti pur si simplu cu situatia asta ridicola, pe cap. Asa ca m-am hotarat cu toata teama sa raman si sa iti explic, sperand ca vei intelege.
Vocea ei trenuranda, rasuna innebunitor in timpanele lui, iar in final dupa ce privi intens ochii ei verzi, ranji malefic.
- Asta este o mare problema, printeso'! Brunetul putea simti teama ei , asa cum un vampir simte miros proaspat de sange. Naruto se alatura celor doi, privindu-si curios, prietenul. Era prea aproape de ea, aproape ca se atingeau, iar rozaliei mai ca-i veni sa lesine. Cu un suras demonic, ii privi decolteul iar apoi isi trecu mana prin parul lucios si umed.
- Va trebui sa repari micuta zgaraietura pe care ai provocat-o masinii, sau sa platesti. Sasuke astepta curios reactia ei, dar nu fuse cea pe care el o dorea. Era nervoasa si abia se abtinea sa nu-i trasneasca una peste fata, la felul in care-i masura corpul si gesturile din care putea deduce, la ce fel de '' plata'' se refera el. Teama ei se preschimbase in furie si din nefericire nu si-a putut inabusi gandul care o macina, inca de cand el nu isi mai lua ochii din decolteul ei. Isi puse mainile in san, pentru a bloca ''privelistea'' brunetului dupa care rostise pe un ton superior.
CITEȘTI
Te provoc!(Sasu♡Saku)
Romance"Te provoc!" a fost suficient pentru urechile lui. Imediat ce creierul a procesat informatia a inceput sa se depene un fir al unei srategii ce nu poate da gres. Charmul acestuia nu putea fi pus la indoiala astfel incat ghiarele lui au fost scoase l...