"SY" "İkilem"

505 40 2
                                    


4. Bölüm

İyi bir olduğum söylenemez. Fakat  kötülük ustasıda değildim. Öyle olmasına rağmen her şey beni buluyordu. Loş ışıklandırmalı oda da keskin mavi gözler üstümdeydi . İşini bilen eller tek tek hiçte hızlı olmayan hareketlerle gömleğimin düğmelerini açıyordu. Kendimi köşeye sıkıştırılmış hissediyordum. "Ali... ne yapıyorsun sen?" Tüm vücudum gibi sessimde titrek çıkmıştı. Şu an tam bir zavallı gibi görünüyordum. O eve gitmemek için direndigim,içimde ki isteksizliği şimdi anlıyordum. Böyle bir olaya asla direnemezdim. Hele ki üstümde kuvvetli istişamıyla hareket eden psikopat beden varken.

"Belli olmuyor mu Selin? Bu gece ikimizide zevkini doruklarına ulaştıracağım. Altımda inerken yavaş olmam için yalvaracaksın ve adımı haykıracaksın!"

"Dur lütfen..."soluksuz nefesim boğazım da tıkanıp kalıyordu. Elimi, son düğmeyi açmak üzere olan elini üstüne koydum."Yapma... bunu bana yapamazsın!"

"Ben sözümün dinlenmesini isteyen erkeklerdenim Selin. Ve sen bugün beni dinlemedin!Şimdi sonuçlarına katlanacaksın! Bu sayede dediklerimi yaparsın."

Bir elini tutmam onu engellemedi. İşini diğer eliyle yapmaya devam etti. Bacaklarıma den sıcak elle titredim. Acele etmeden yukarı doğru çıkıyordu. Daha fazla ileri gitmesine müsade edemezdim." Tamam!Dur... dediklerini yapıcam. Hiç bir erkekle samimi olmıyacağım. "

"Görüşmeyeceksin!"

"Görüşmeyeceğim."

"Özellikle Selim ile seni görmeyeceğim
"

Selim'in adını duyunca duruladım. Onu belki beş aydır tanıyordum. Ama hayatım da önemli yerler edinmişti. Nedensizce bir anda arkadaşlığımı bırakmazdım.

" Duyamadım Selin!" Eli daha yukarı çıkmaya başladı. Gözlerimi ümitsizce kapadım." Görmeyeceksin."

"Güzel!"

Elini üzerimden yavaşça çekerken o cazibeli ama bir o kadar da iğrenç gülümsemesini suratına yerleştirip tekrar bana bakmaya başladı.

"Aslında kabul etmeseydin de olur be 😉"

Suratıma midem bulanıyormuş ifadesini yerleştirip üstümden kalkmasını bekledim. Cidden şuan yaşadıklarımı atlatmam için 3-5 ay uyumam ve hatta yorganın altıda fotosentez yapmam gerekiyordu.

"Kalk artık üstümden.!"

Gülerek ayağa kalktı ve hızlı hareketlerle pantolonu nu giydi. Bende hemen gömleğimin düğmelerini iliklemeye başlayıp ayağa kalktım. Bu oda da bir saniye bile durmak istemiyordum.! Kapıya doğru ilerlerken tekrar sözleri duraksadım.

"Bana bak eğer dediklerimin birini bile yapmazsan ya da uğmazsan , az önce başladığım şeyi büyük bir zevkle bitiririm.! Şakam olmadıgını anlamışsındır heralde.!"

Kafamı sallayıp kapıyı açmasını beklerken daha yüksek sesle üzerime gelip bağırdı tekrar .

"Duymadım?"

"Anladım!"

Gece yaşadıklarım zihnimde dönüp duruyordu. Hoca dersi anlatıyor ben ise bir şey anlamıyordum. Zaten matematik dersini de pek sevmezdim. Yine de dinlemeliydim. Burası artı devlet okulu değil,özel okuldu. Parasını kendim karşılamıyordum sonuçta. Ah... çakma memolinin elini hala tenimde hissediyorum. Bu iğrenç aynı zamanda güzel olan duyguları barındırıyordu. Başımı olumsuzca salladım. Hayatımda yaşadığım en kötü deneyimdi. Hatırlamak bile istemiyorum. Unut Selin! Dün gece  Ali sana dokunmadı. Taciz etmedi. Kimi kandırıyorum ki? Her ikisinide yapmıştı.

Siyah YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin