Okull : (

30 1 0
                                    

Okulun ilk günü herkes mutluydu ama ben orada yanlız duruyordum birden bi çocuk omuzuma vurup kaçtı yavaş dediğim halde arkasına bile bakmadı sinirlenmiştim ama malesef bu okulum eski okulum gibi değildi : ( zil çaldı ve sınıfa doğru gittim sınıfım 11 \G di duyduğuma gore okulumuzun en feymleri ve müdürün oğlu bu sınıftaymış . Bana çarpan çocuk oydu evet benimle nasıl aynı sınıfta olabilirdi kızgın bir tavırla sen inadıma geldin demi dedim dediğim halde hiç bir sekilde cevap vermedi tam ayağı kalktım geometri hocamız girdi sınıfa yeni gelen arkadaşınız var dedi ben bian panie kapıldım hoca beni parmağı ile beni gosterdi . Ben Duru FAN Bursa Ahmet kırmızı yani matematik kolejinden geliyorum annem vefat etti dedim . Herkes bir ağızdan konuşmaya başladı hoca sinirlenip susun die bağırdı tırsmıştım açıkçası . Tenefüs zili çaldı kantine doğru yol aldım alırken kimi goruyum yine o çocuk daha ismini bile bilmiyordum ama popüler olduğu belliydi her bir yanında birer kız sinirlenmistim nedense daha ismini bilmediğim çocuğu bu ilk görüste aşktı işte , ders ziliçaldı ve sınıfa giderken arkamdan biri merhaba dedi arkamı dondum ve kimdi sizce .Tabikide oydu o çocuk bana tanışalım mı ? die sorunca sert bir sese tonuyla istemez dedim bana sen benim kaderimsin dedi yuzumde tebessüm içinde guldum yaa diğip peki tamam tanışabiliriz ama zil çaldı dedim bosver 1 ders asmaktan neolur dedi ve okulun karşısındaki parka gidip oturduk bana ben müdürün oğuluyum diğince ben sok ben vefat ,açıkçası şaşırdım ben kendimi anlattmaya başladım eski okulumda popüler olup yeni okulumda kezban gibi durmamı :d . Uzun süre ardından tanışmış ve iyi bir arkadaş olmuştuk bana bugün müsaitmisin deince ne yapacağımı şaşırdım ama yinede evet müsaitim dedim beni bir voleyboll sahasına çağırdı.(saat 15:00 'da)

Saat gelmişti ben üstüme şık bir buluz ve altına sort giğindim dedii yere gittim gittiğimde orda oturmuş beni bekliyordu heralde yanına gittim ve hoşgaldin diğip voleboll oynamayı severmisin die sordu ben mutlu bir şekilde tabikide evet bayılırım dedim ve ikimiz başbaşa voleyboll oynadık çok eğlenmiştik tabi maç berabere bitti . Beni evime bıraktı Allahtan babam eve gelmemişti , eve girer girmez pijamalarımı giyip ders çalışmaya başlamıştım ilk gunden ders :d . Aksam oldu hava karardı babam işten gelmisti yine tabi biricik babam hazır pizza alıp gelmisti bir film açtım ve babamla oturup izledik birden kapı çaldı acaba bu kimdi tabikide kapıcıymış şu kapıcıyıda hiç sevmedim gunde 50 defa bizim kapımızı tıklıyor saçma sapan şeyler diordu sinirlenip kısa cevap soleyip yüzüne kapattım kapıyı. Babamla flimimizi izlemeye devam ettik ben flimin karşısında uyuya kaldım : ( sabah oldu okul formalarımı giğinip okula gittim .Yine okul sıkıcı geçti müdürün oğlu geldi yani Eymen ha bu arada ismi ve soyismi = Eymen Ağırbaş yani eymen sınıfa girdi benim yanımda oturan tuanayı kaldırp kenisi oturdu ders boyunca dersi dinlemeden ful konuştuk artık okula alışmıştım ve çok eğeleniyordum .


Lütfen oylamayı unutmayın yeni bolum eğlenceliğiye devam edecek


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin