Κάθεσαι στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση όταν σε πιάνει ένα δυνατός πόνος χαμηλά και πιάνεις τη φουσκωμένη σου κοιλιά. Παίρνεις γρήγορες και κοφτές ανάσες ώσπου βρίσκεις το κουράγιο να μιλήσεις.
"Λιαμ!!!"φωνάζεις και ακούς ένα "μπαμ". Ησυχία επικρατεί μέχρι που τον βλέπεις να τρέχει με μια βαλίτσα προς το μέρος σου. Έχει σκίσει το χείλος και τρεχει αίμα.
"Τι έπαθες;;"τον Ρωτάς μέσα απο τις κοφτές αναπνοές.
"Τίποτα μωρό μου. Είμαι καλά. Έλα τώρα πάμε!....Φου!"λέει και με μια κίνηση σε σηκώνει σε στυλ νύφης στα χέρια του και πριν το καταλάβεις είσαι στο πίσω κάθισμα του αυτοκινητου με προορισμό το νοσοκομείο.
[...]
"Έλα αγάπη μου...σπρωξε λίγο ακόμα..."σου λέει ο Λιαμ κρατωντας το χέρι σου ενώ εσυ πιέζεις με όλη σου τη δύναμη το δικό του. Ο γιατρός επίσης σε ενθαρυνει να σπρώξεις λίγο ακόμη.
"Βουλωσ'το Λαιμ!!"λες μέσα απο τα δόντια,τις ανάσες και τα κλαμματα σου.
"Μωρό μου εσύ! Υπομονή!"προσπαθεί να σε καθησυχάσει αλλά δεν τα καταφέρνει καθώς αντιδράς.
"Σε μισώ βλάκα!!"τον σφίγγεις πιο πολύ.
"Κι εγώ σ'αγαπώ πολύ!!!" σου απαντάει και ξαφνικά ακούγεται κλάμα μωρού.
"Κορίτσι!"ακούς το γιατρό και την επόμενη στγμη παρασυρεσαι σε ενα χαλαρό ύπνο.
...
Ανοίγεις τα μάτια σου και βλέπεις το πιο υπέροχο θέαμα. Ο Λιαμ κρατάει στην αγκαλιά του το νεογέννητο μωράκι σας. Όταν βλέπει ότι ξύπνησες σε πλησιάζει και σου δίνει ένα παρατεταμένο φιλί στα χείλη σου.
"Σ'ευχαριστώ άγγελε μου...γι'αυτό το όμορφο δώρο...γι'αυτή την πανέμορφη πριγκίπισσα που θα μεγαλώσουμε μαζί...σ'αγαπώ ζωή μου!"σε φιλάει ξανά και όταν απομακρυνεστε σου δίνει τη μικρή και μόλις βλέπεις τα καστανα ματάκια της δακρύζεις.
"Καλώς ήρθες στην οικογένεια Πέιν..."ακούς τον Λιαμ να ψιθυρίζει από δίπλα σου και όταν το κοιτάς κάθεται δίπλα σου και σε βάζει στην αγκαλιά του. Αφήνει ένα φιλί στο μέτωπο σου και τον ακούς να σου ψιθυρίζει...
"Μπορεί να έχει τα μάτια μου αλλά θα αποκτήσει το υπέροχο χαμόγελο σου...θέλω κι άλλους...εμ απογόνους μαζί..."όταν γυρνάς το κεφάλι σου να τον κοιτάξεις ενωνει τα χείλη σας σε ένα γλυκό φιλι εμποδίζοντας σε να πεις ή να κάνεις οτιδήποτε.
ESTÁS LEYENDO
ONE DIRECTION SHOTS
FanficΔιαφορα #φαντασου με τους αγαπημενους πολλων κοριτσιων...ONE DIRECTION!