#ΦΑΝΤΑΣΟΥ 10

517 37 0
                                    

  Είναι η γιορτή σου. Είσαι στο σχολείο και η κολλητή σου σε βοηθάει να μοιράζεις τα σοκολατένια παστακια σου. Όλοι οι φιλοι σου σού εύχονται χρόνια πολλά και φτάνει η στιγμή να κατευθυνθείς προς εκείνον. Τα πράσινα μάτια του κλειδώνουν στα δικά σου και σου χαμογελάει κάνοντας τα τρέλα λακακια του να εμφανιστούν. Του ανταποδίδεις ένα ντροπαλό χαμόγελο και τινεις του κουτί με τα γλυκά προς αυτόν. Σε κοιτάει ακόμα,γλύφει τα χείλια του και κατεβαζει το βλέμμα του στο κουτί.
"Χρόνια πολλά πανέμορφη!"λέει καθώς παίρνει ένα γλυκό και σου κλείνει το μάτι.
"Ευχαριστώ!"απαντάς ντροπαλά και πας να στρίψεις για να φύγεις όταν το χέρι του που ακουμπάει τον ώμο σου σε σταματάει.
"Εμ,να σου πω λίγο;"σε ρωτάει και πριν προλάβεις να απαντήσεις η κολλητή σου το κάνει για σένα.
"Φυσικά!"αναφωνεί και παίρνει το κουτί από τα χέρια σου χαμογελώντας καθώς απομακρύνεται,σταυρωνει σε σένα δύο δάχτυλα για καλή τύχη και την κοιτάς με βλέμμα 'εμείς θα τα πούμε αργότερα'.Στέκεστε ο ένας απέναντι από τον άλλο σε μια μέτρια αποσταση.
"Λοιπόν...;"λες κοιτώντας νευρικά οπουδήποτε άλλου εκτός από τα μάτια του.
"Λοιπόν..."τον βλέπεις να τρίβει νευρικά επίσης το σβέρκο του. Παίρνει μια βαθιά ανάσα και καθαρίζει τον λαιμό του. "Έχω κάτι που θελω να σου δώσω όμως είναι έκπληξη γι'αυτό πρέπει να κλείσεις τα μάτια σου."σε καθοδηγεί και τον κοιτάς με περιέργεια. Κουνάς το κεφάλι σου και γελάει. "Έλααα!"σχεδόν παρακαλάει σαν μικρό παιδί. "Είναι ωραίο,το υπόσχομαι! Δηλαδή,ελπίζω..."λέει και στο τέλος χαμηλώνει λίγο τον τόνο της φωνής του. Τον κοιτάς με σταυρωμένα τα χέρια και τελικά παραδινεσαι.
"Καλά."ξεφυσας και παίρνεις μια βαθιά ανάσα κλείνοντας τα μάτια σου. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα νιώθεις την ζεστή αναπνοή του να χτυπαει το πρόσωπο σου. Προφανώς,αυτό που θέλει να σου δώσει είναι ένα φιλί! Η καρδιά σου χτυπάει πιο γρήγορα και οι σφυγμοι σου ξεπερνούν το κανονικό. Τα χείλη σας ίσα που αγγιζοντε και κρατάς τα μάτια σου κλειστά.
"Θέλω να γίνεις η κοπέλα μου..."ψιθυρίζει πάνω στα χείλια σου. "...εσυ θες;"σε ρωτάει τελικά μα δεν απαντάς. Κάνεις ενα θαρραλέο βήμα μπροστά και ενώνεις τα χείλη σας σε ένα γλυκύτατο και τρομερά ρομαντικό πρώτο φιλί. Το πρώτο του φιλί μαζί σου και το δικό σου πρώτο φιλί. Το φιλί σου είναι η απάντηση σου στο ερώτημα του. Και ξέρεις οτι το κατάλαβε από τον τρόπο που σε φιλάει και τον φιλάς. Γλυκά,αργά και παθιασμένα!  


ONE DIRECTION SHOTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum