♡TRUTH OR DARE ♡
(Di Seoul Highschool)
Bomi: Mana Yuju ni???Nanti lambat pulak masuk kelas...
Yuju:Annyeong Bomi...Mianhae saya lambat..tadi kereta appa saya rosak...
Bomi: Tak apa...palli masuk kelas dah lambat ni...
V: Yuju!!
Baekhyun: Bomi!!!!
V and Baek: Tunggu lah kitorang....
Yuju: Nae..palli...kita dah lambat ni...nantikan kena marah pulak dengan Miss Chorong...cepatlah...
V and Baek: Nae...
(Semasa dalam perjalanan ke kelas,mereka bertembung dengan Shin B merangkap ketua Gfriend,grup yeoja paling gedik kat sekolah masuk ke kelas bersama geng2 Gfriend nya yang lain)
Shin B: Ehh2..Miss perasan cantik and miss cerewet dah sampai rupanya...siap ad bodyguard lagi sorang2...
Sowon: Ha'a lah...Ehh!!Shin B kau tak jealous ke???
Shin B: Nak jealous apa??
(Eunha berbisik pada Shin B)
Eunha: Kau tak jealous ke nampak V rapat dengan Yuju??
Shin B: Ishh!!mesti lah aku jealous...
(Akhir berbisik)
Shin B: Yuju..kau tepi sikit boleh tak??
Yuju: Kenapa??kau nak apa??
Shin B: Adalah...kau sibuk nak tahu asal??(tolak Yuju)
Yuju: Kau..kalau tak cari pasal dengan aku sehari tak boleh kan??
Shin B: Hai V oppa...You nak tak rehat dengan I nanti??(menggedik dengan V)
V: Kau ni dah kenapa Shin B???
Shin B: Alaa..You ni...tak sweet lah...
V: Aku tak suka kau lah..kau boleh tak pergi kat lain??aku rimaslah...
Shin B: You...kenapa you ni??marah pagi2...jngan lah marah2 macam ni..hilang dah handsome you tu..
V: Biarlah...diri aku..kau kesah apasal??
Yuju: Kau tak dengar ke V suruh kau blah..kau tak dengar ke??
Shin B: Okay...aku blah sekarang...kau jaga Yuju...aku akan pastikan yang V akan jadi milik aku..kau tunggu..Bye2 V...muahh(hadiahkan flying kiss kepada V)
Yuju: Menyampahnya aku tengok minah gedik tu..(lari meninggalkan V,Baekhyun dan Bomi)
Baekhyun: Ehh!!kenapa dengan Yuju tu??
Bomi: V..kau pergi lah kejar Yuju tu...dia merajuk dengan kau kot...V: Nae..(V mengejar Yuju dari belakang)
V: Yuju!!!!!!!
Yuju: Awk nak apa V??
V: Tunggulah sya..
Yuju: Nak apa??
V: Awak marah kat sya ke???
Yuju: Tak ada lah..tak ada masa sya nak marah kat awak..
V: Okay ..tapi muka awak macam marah kat saya je sya tengok..cubalah senyum sikit..
(Yuju senyum paksa walaupun dalam hati sakit)
V: Macam tu lah...baru cantik..
Yuju: Gomawo V..
(Kemudian,Baekhyun dan Bomi tiba)
Bomi: Awak kenapa Yuju??awak jangan lah layan sangat minah gedik tu..dia tu kan memang dari dulu macam tu..perangai tak ubah2..
Yuju: Tak ada apa2 lah...Jom lah masuk kelas..nanti lambat pulak masuk kelas..
Bomi: Nae..palli2...
♡To Be Continue♡
#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca chapter 2
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work
YOU ARE READING
"Truth Or Dare??" [COMPLETE]
HorrorCome and read my ff... Cast : Kim Taehyung BTS as V Choi Yuna GFRIEND as Yuju Xi Luhan as Luhan Byun Baekhyun EXO as Baekhyun Yoon Bomi APINK as Bomi Park Chanyeol EXO as Chanyeol Jeon Jungkook BTS as Jungkook Oh Sehun EXO as EXO Hwang Eunbi GFRIEND...