♡Truth or Dare♡
Yuju: Aaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!
V dan Chanyeol: Waeyo Yuju???
(Yuju menuding jari ke bawah meja tanpa sebarang suara..Baekhyun mendekati meja tersebut perlahan2..Diselaknya alas meja tersebut dengan berhati2..Yang lain hanya memerhati dari belakang tanpa sebarang suara)
Bomi: Boo!!!!!!
(semua terkejut...Bomi yang berada di bawah meja keluar sambil tergelak melihat rakan2nya yang ketakutan)
Bomi: Kelakarlah korang ni..(Masih gelak)
Baekhyun: Bomi,x kelakar pun lah...awk buat sye dan rakan2 lain berdebar awk tau..
(Tiba2 bunyi ketukan di pintu utama rumah agam tersebut kedengaran..Semuanya terdiam..Semuanya pergi bersama2 untuk membuka pintu tersebut..Setelah pintu dibuka,kelihatan seorang lelaki sedang berdiri dengan muka cemas)
Xxx: Kenapa lambat sangat buka pintu??(melangkah masuk ke dalam rumah agam)
Bomi: Jungkook!!Apa kau buat kat sini??Eh,bila kau balik??Macam mana kau tau kitorang ad kat sini??
Jungkook: Amboi kau Bomi..bnyaknya soalan yang kau tanya..aku nak jawab yang mana satu nim??
Baekhyun: Jungkook...Duduklah kat sini..
(Jungkook dduk disebelah Baekhyun)
V: Macam mana kau boleh sampai kat sini??Bukan ke kau dekat Australia ngan parents kau??
Jungkook: Aku baru je balik tadi..Lepas tu aku follow korang masa korang kena kejar ngan sape2 entah tadi..Lepas tu aku nampak korang masuk dalam hutan ...aku follow lah and then aku jumpa rumah ni,aku dengar ad seseorang menjerit..Tu yang aku jumpa korang..
Yuju: Kau ingat tak jalan yang kau masuk tadi??
Jungkook: Ermm...jalan dari sini terus and then belok kiri eh belok kanan eh ke terus je..aku tak ingat lah...
Chanyeol: Eotteokhae??nak balik camna??
Bomi: Kau bawak telefon tak Jungkook??
Jungkook: Tak...sebab tadi aku cas phone aku...
Chanyeol: Aduh!!!macam mana ni???
V: Bertenang semua mesti ad jalan keluar..
Luhan: Apa kata kita bermalam kat sini dulu and then esok bru kita cari jalan macam mana nak keluar dri sini..
Yuju: Okey gak..
V: Habis tu apa yang kita nak buat kat sini??takkan kita duduk diam je tanpa buat apa2..boring lah kalau duduk diam je..
Luhan: Jom main 'Truth or Dare'..Dah lama kita x main game ni..
V: Wahh,game ni..Truth or Dare!!Erk..Apa bende tu??hehehe...
(Lalu kepala V disekeh oleh Sehun)
Sehun: Truth or Dare lah...pilih sama ad nak beritahu kebenaran atau nak buat cabaran..
V: Ouh...jom2...best ni..
Bomi: Korang main aje lah..aku ngantuk..nak tidur kejap..Bila dah habis jangan lupa kejutkan aku tau..
(menekup muka ke meja)
♡To Be Continue♡
#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca Chapter 11
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work
YOU ARE READING
"Truth Or Dare??" [COMPLETE]
HorrorCome and read my ff... Cast : Kim Taehyung BTS as V Choi Yuna GFRIEND as Yuju Xi Luhan as Luhan Byun Baekhyun EXO as Baekhyun Yoon Bomi APINK as Bomi Park Chanyeol EXO as Chanyeol Jeon Jungkook BTS as Jungkook Oh Sehun EXO as EXO Hwang Eunbi GFRIEND...