♡Truth or Dare♡
Semua: Baekhyun!!!!!!!!!
Sehun: Woah~sejak bila kau suka kat dia??
(Baekhyun hanya tersenyum..Dia kembali duduk di kerusinya semula)
V: Aku dah agak dah..Kau memang suka kat dia sejak dia baru masuk sekolah bulan lepas tu kan??
Baekhyun: Macam mana kau tahu??
V: Aku tengok dari cara kau pandang dia pun,aku dah dapat tangkap..kau layan dia x sama macam kau layan perempuan lain...
Baekhyun: Mcam kau pandang dan layan Yuju kan??
V: Apa ni Baekki...apa kena mengena dengan aku pula...
(V berasa malu dan Yuju menekup muka ke meja...semua akhirnya ketawa)
Luhan: Okay..sekarang giliran Yuju..'truth' or 'dare'???
Yuju: 'Truth' lah...
Luhan: V and Chanyeol..Yang mana satu kau suka??
V: Apa ni Luhan...kenapa kau tanya soalan macam tu...(V yang berasa sedikit tidak selesa dengan soalan yang diajukan oleh Luhan)
Chanyeol: Entah...tukar lah soalan yang lain..ni soalan peribadi lah Luhan..
Luhan: Game ni ikut rule aku..Suka hati aku lah..Lagipun,soalan tu x susah pon..
Yuju: Okay dah dah..jngan bergaduh...aku nak jawab ni...
Luhan: Apa dia jawapan kau??
Yuju: Dua2 aku suka..
Luhan: Maksud kau??
Yuju: Diorangkan chingu aku..Mestilah aku suka dorang..Aku selesa kawan ngan dorang..Sebab diorang baik and caring pasal aku...senang cerita dua2 lah aku suka ..
Luhan: Wow!!nice answer..Tapi aku sedikit kecewa sbb aku dah lama nak tau kau sebenarnya suka kat siapa antara dorang berdua yang masing2 suka kat kau...
V dan Chanyeol: Luhan!!!!!
Luhan: Ok..Ok..aku x ckap..Tapi aku nak tanya Sehun,kau pilih 'truth' ke 'dare'???
Sehun: 'Truth' je...
Luhan: Okay2...Tell us about your fiancee...
Sehun: What!!!!!!!!
♡To Be Continue♡
#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca Chapter 13
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work
YOU ARE READING
"Truth Or Dare??" [COMPLETE]
KorkuCome and read my ff... Cast : Kim Taehyung BTS as V Choi Yuna GFRIEND as Yuju Xi Luhan as Luhan Byun Baekhyun EXO as Baekhyun Yoon Bomi APINK as Bomi Park Chanyeol EXO as Chanyeol Jeon Jungkook BTS as Jungkook Oh Sehun EXO as EXO Hwang Eunbi GFRIEND...