♡Chapter 15♡

204 10 0
                                    

♡Truth or Dare♡

(Tiba2 pintu diketuk..Jungkook segera membukanya..Chanyeol terus meluru masuk dan menuju ke arah Luhan lalu menghulurkan telefon bimbitnya..)

Chanyeol: Nah!!Ambil ni...Bkan susah pun cabaran kau ni..

Luhan: Siapa kata susah??kau tu yang cakap cabaran aku ni susah lah mengarut lah apa lah...(menghulurkan telefon bimbit Chanyeol setelah melihat bukti)

Sehun: Tidak dinafikan lagi..Kau memang berani..Esok aku belanja ais-krim..guna duit kau...hahaha..

Chanyeol: Kurang asam punya budak!!

Luhan: Dah2...Sekarang giliran yang terakhir iaitu V..

V: Aku pun nak 'dare' jugak..Tak nak aku kalah dengan si Chanyeol ni..

Chanyeol: Kau ni..nak jugak tewas ngan aku...

V: Mestilah...

Luhan: Baiklah..hmmm...biar aku fikir..haa!!!aku nak kau nyalakan semua lilin dalam rumah ni..Senang kan???(menghulurkan sekotak mancis kepada V...)

V: Errr...

Luhan: Takkan takut jugak macam Chanyeol??

V: Ehh...tak ade lah..Aku cuma...aku cuma risau x ada orang jaga korang masa aku pergi..

Yuju: Ye ke??(Yuju memandang V dan mengecilkan matanya)

V: Okay lah..Aku pergi nyalakan semua lilin dalam rumah ni...Nyalakan lilin senang je...Jumpa nanti..

(V naik tangga pergi ke tingkat atas untuk menyalakan lilin..Kemudian,dia ternampak sebuah bilik kosong dimana pintu bilik terbuka...V mengambil keputusan yang berani untuk masuk ke dalam bilik tersebut..Kemudian,V mendekati meja disisi katil yang diletakkan sebuah album lama..V duduk diatas katil dan meniup habuk di muka depan album tersebut sebelum membukanya..Hanya beberapa keping gambar lama disimpan..Tiba2....)

♡To Be Continue♡

#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca Chapter 16
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work

"Truth Or Dare??" [COMPLETE] Where stories live. Discover now