Deel 1

281 10 2
                                    

*manal*

Ik werd wakker van het geluid van me wekker , ik keek snel hoe laat het was en zag dat het al half 8 is.

Shitt !  Niet weer te laat komen .

MANAAAL OPSTAAN hoorde ik me ma roepen van beneden .

Jaaaa ik ben al wakker schreeuwde ik terug .

Ik had echt geen zin om naar school te gaan maar ik moet oumaima zoveel vertellen over yassir .

Yassir en ik hebben pas een relatie en hy is de beste vriend van redouane (vriendje van oumaima) . 

Ik maakte me klaar en Ik liep snel naar beneden en zag dat het 8 uur was.  

Altijd moet jij later uit je bed komen omdat je laat slaapt ! Zei me moeder .

Jajaaa k ben toch al klaar en deed snel me schoenen aan pakte snel me eten oordopjes in gaf een kus aan me ma doeii mama .

Doeii snel lopen naar school he niet telaat komen !  Jahaa zuchtte ik .

Ondertussen kwam ik aan op school.  Ikzag een paar vriendinnen van me maar oumaima niet dus besloot ik haar te appen .

Manal: ey waar benje ?

Oumaima : ik kom niet meer man

Manal: tfoe zeg wollah ?

Ik zie dat ze offline is , tfoe waarom blijft ze nou weer thuis.
Ik keek achter me en zag dat oumaima vlak achter me stond .

BOEEEE 

AAAH WAJO OUMAIMA KUTWIJF

HAHAHAAHAH lachte oumaima wollah je schrok je dood .

Ik groette haar snel , kutwijf datje bent k dacht je blijft weer thuis .

Ja ik wou je laten schrikken  is me toch gelukt hahaha .

De bel ging en we liepen naar onze les .

Vriendschap & liefde kunnen veel verpesten.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu