I.Incepem cu inceputul #1

10 0 0
                                    


                 "-Mily,scumpo, o sa plecam la zece dupa tine. Haide odata familia Doka ne asteapta la cina."

          O aud pe mama tipand din sufragerie. Imi dau cu parfumul meu preferat, imi pun colierul la gat si ma uit pentru ultima data in oglinda. Arat minunat. Port o rochie neagra pana la genunchi, cu o geaca de piele , pantofii negrii cu toc mediu si parul e prins intr-un coc usor lasat cu o suvita rebela pe fata.

       Cobor scarile iar parintii mei ma asteptau in fata usii.

  "-Uau! " exclama parintii mei amandoi odata 

 "-Cum arat?" spun eu usor timida

 "-Ahh,se vede cu cine seamana, frumoasa mamei. Esti exact ca mine." spune mama facand o fata de victorioasa

 "-Oh,mai taci femeie, seamana cu mine. Nu vezi ? Ochii albastri, parul auriu ca soarele, pielea ciocolatie. Seamana exact cu mine acelasi caracter de om frumos." spune tata foarte fitos

              Parintii mei mereu se tachineaza pe tema "Amily semana cu mine". Insa imi place treaba aceasta, mereu ii santajez spunandu-le ca daca-mi iau ce-mi doresc voi semana cu ei  (ori cu mama ori cu tata). Ii iau pe ai mei de mana si iesim din casa. Ne urcam in masina si plecam spre casa familie Doka. Sunt noii asociatii ai parintilor mei iar astazi ne-au invitat la cina. Am inteles de la mama ca doamna Yvie face un curcan super bun si nu am vrut sa ratez acest moment special. Domnul Horatiu stiu ca face o gustare super super buna,adica face o placinta de te lingi pe degete, Doamne Doamne.Smith... O Doamne,Smith este fiul cel mare al familie Doka.L-am cautat pe Instagram si arata frumos. Arata exact ca un model Clavin Klein pentru boxeri. Are ochii albastrii ca cerul, are parul castaniu inchis si pielea lui este ciocolatie.  

         *cu 2 zile in urma

"-Auzi mama, cum il cheama pe baiatul familie Doka?"

"-Hmm, deja visezi la ei nu?"

"-Care ei? Sunt mai multi?" intreb eu mirata spunand in mintea mea <<Da,da,da, am de unde sa aleg>>

"-Sunt patru." spune mama punand curatand cartofii.

"-STAI CE?! PATRU?!" tip eu

"-Da. Smith,Morgan,Josh si Zoe. Zoe e fata." spune mama 

"O Doamne , cati ani are Smith asta? " zic eu luand tableta in mana.

"Nu stiu, cred ca vreo 19."

        Deschid tableta, si intru rapid pe Instagram. Caut la search "smithdoka" si il gasesc.Aolo, este un baiat, Doamne. Arata exact ca un model de boxeri.


  *In prezent

"-Helau,mai e mult?" spun eu usor enervata

"-Scumpo, crezi ca stam asa de aproape de familia Doka?Stau in partea opusa a orasului..." spune mama aratandu-i lui tata casa doamnei Analisa.

         Doamna Analisa, este fosta mea invatatoare care ma placea mult. Adevarul este ca si invatam.

Acum s-a mutat in centru orasului intr-o casuta mica, singura cu cele 7 pisici:Koka,Moka,Loka,Foka,Voka,Boka,Uoka. Este nebuna dupa pisici,s-a despartit de sotul ei care intre timp a decedat din cauza alcoolului, pentru ca a nu mai avea unde sa bage pisicile. Nu intra nimeni in casa dansei deoarece miroase de lesini. Este un miros de pisica moarta amestecat cu pipi si caca. Avea 15 pisici dar 8 au murit din cauza ca era prea multa mizerie, pisicile care au murit erau:Soka,Aoka,Ioka,Poka,Woka,Eoka,Goka,Xoka. Are o obsesie pentru numele care se termina in "OKA" pentru ca pe sotul ei il chema Giorgio Jojoloka iar de accea trebuie de fiecare data cand isi cumpara o alta pisica le pune numele in asa fel sa se termine in  "OKA"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ziua Recunostintei face minuniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum