Part - 4

1.5K 123 0
                                    

ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို စေတြ႔တာ Wedding တစ္ခုမွာေပါ့ အားလံုးက အလက္လက္ေတြ ေရွ႕ကြဲေနာက္ကြဲေတြ အျပိဳင္အဆိုင္ ဝတ္ဆင္လာတဲ႔ႀကားမွာ ဘာမွသိပ္မျပင္ဆင္ပဲ ရိုးရိုးေလးနဲ႕လွေနတဲ႔သူ႔မ်က္နွာေလး ကြ်န္ေတာ္ခုထိေမ့လို႔မရဘူး

ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကိုစိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုတာ ဝန္ခံပါတယ္ ဒါေပမယ့္ မျဖစ္နိုင္မွန္းလည္း ႀကိဳသိေနတယ္

သူ႔လိုမိန္းကေလးနဲ႔ကြ်န္ေတာ္နဲ႔မတန္ပါဘူး ဟုတ္တယ္ သူကေကာင္းကင္ေပၚက လမင္းေလးဆို ကြ်န္ေတာ္က ေျမျပင္ေပၚက သူ႔အလွကို ထိုင္ေငးခြင့္သာရျပီး ႀကည့္ႏူးေနရမယ့္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေပါ့

ကြ်န္ေတာ္အရာရာျပည့္စံုတာဝန္ခံပါတယ္ ကြ်န္ေတာ့္မွာမျပည့္စံုတာက ကြ်န္ေတာ့မွာ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ရွိေနတာက ......

-------***###%%%&&&***--------

'' Omma... Soo အလုပ္လုပ္မလို႔ ''

'' Omma Company မွာ အခ်ိန္မေရြးလုပ္လို႔ ရတယ္ ဘယ္ေနရာမွာလုပ္ခ်င္တာလဲ သမီးက''

'' မဟုတ္ဘူး Omma Sooအလုပ္ေခၚထားတဲ႔ ေႀကာ္ျငာေတြ႔လို႔တျခားေနရာမွာအရင္ဆံုး အလုပ္လုပ္ႀကည့္မလို႔ ''

''Omma Company တစ္ခုလံုးရွိလွ်က္နဲ႔ သမီးကဘယ္မွာသြားလုပ္မလို႔လဲ ''

'' Park Company မွာ Omma Soo ကို ခြင့္ျပဳေပးပါေနာ္ Omma ေနာ္ ေနာ္ ''

'' ဟင္းးးးအခုက်မွဘာစိတ္ကူးေပါက္လို႔ အဲ႔ေလာက္အသည္းသန္ျဖစ္ေနတာလဲ သမီးလုပ္ခ်င္လည္းခဏပဲရမယ္ေနာ္ Omma ရဲ႕ Company ကို သမီးပဲ အေမြဆက္ခံရမွာ''

''Nae Omma အာ့ေႀကာင့္ Omma ကိုအရမ္းခ်စ္တာ Mhwa Mhwa :* ''

'' ဟုတ္ပါျပီ သူလုပ္ခ်င္တာမ်ား လုပ္ရရင္ မ်က္နွာကစပ္ျဖီးျဖီးနဲ႔ဟြန္႔ ''

'' ဟိဟိ ''

''ေတြ႔ရေတာ့မယ္ သူ႔ကိုေတြ႔ရေတာ့မယ္ ေရွ႕မဆက္ဖို႔လည္းကိုယ့္စိတ္ကိုခ်ဳပ္ထိန္းပါတယ္ ဒါေပမယ့္ သူ႔ကိုေတြ႔ခ်င္တဲ႔စိတ္ တစ္ခါေလာက္ထပ္ေတြ႔ရင္ကိုေက်နပ္ပါတယ္''

''Soo ကံေကာင္းတယ္ပဲေျပာရမလား အလုပ္ေခၚတဲ႔ေႀကာ္ျငာေတြ႔ခဲ႕တယ္ေလ ဒီအခြင့္ေရးကိုဘယ္လက္လြတ္ခံမလဲ အခုOmmaကလည္း ခြင့္ျပဳလိုက္ပီဆိုေတာ့ Sooအတြက္က ထီေပါက္တာထက္ ပိုေပ်ာ္တယ္''

-----****####%%%%&&&&****-------

''Bor! နင္အလုပ္လုပ္မလို႔ဟုတ္လား ''
Baekhyun က အလန္႔တႀကားထေအာ္ လိုက္တယ္

'' Wae ... ျဖည္းျဖည္းေျပာပါဟ ငါအလုပ္လုပ္မွာအဲ႔ေလာက္ အံ႕ႀသစရာရွိလို႔လား''

'' ေအးေလ နင့္လို တစ္သက္စားလို႔မကုန္တဲ့ သူက ျပီးေတာ့ နင့္ Omma ဆီမွာလည္းမဟုတ္ ဟိုလူႀကီး Park Chanyeol ဆီမွာဆိုေတာ့ ငါတို႔ကအံ႕ႀသတာေပါ့ ''
Sehun ကႀကားျဖတ္ေျပာလိုက္တယ္

'' ဒီတေလာနင့္ဆီကႀကားေနရတာ အဲ့လူႀကီးအေႀကာင္းပဲနင္သူ႔ကိုစိတ္ဝင္စားေနတာလား Soo မ နင္ငါနဲ႔Sehounကို ဘာေတြဖံုးကြယ္ထားလဲမွန္မွန္ေျပာ ''

'' နင္တို႔ကလည္းဟာ ငါဘာမွမဖံုးကြယ္ပါဘူး ငါအားလံုးေျပာျပေနတာပဲကို ငါသူ႔ကိုစိတ္ဝင္းစားရံုပါ ''

'' ဘယ္လိုဘယ္လို နင္ကဘယ္တုန္းက ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ ဘယ္လိုစိတ္ဝင္စားသြားတာလဲ နင္နဲ႔သူကဘယ္နွစ္ခါေတြ႔ဖူးလို႔လဲ ''
Baekhyun က အသံစြာစြာနွင့္ေမးလိုက္တယ္

'' နင္တို႔ကလည္းဟာ ငါ့ကိုစိတ္မဆိုးပါနဲ႔ ငါကဒီတိုင္းဒီတိုင္းပါပဲ ငါမရွင္းျပတတ္ေတာ့ဘူး ငါအလုပ္လုပ္ႀကည့္ရံုပါပဲ အေတြ႔ႀကံဳရေအာင္ ''

'' Baekhyun ေရ တားမေနနဲ႔ေတာ့ တားလည္းအပိုပဲ သူကလုပ္ခ်င္တာကိုလုပ္မွာပဲ အခုလည္းႀကည့္ပါလား သူအားလံုးျပင္ဆင္ျပီးမွ ငါတို႔ကိုတိုင္ပင္သလိုနဲ႔လာေျပာတယ္ ဟြန္႔ ''

'' နင္တို႔ကလည္းငါ့ကိုဆူဖို႔ပဲသိတယ္ အခုဟာအလုပ္ေတာင္မေလွ်ာက္ရေသးဘူး အလုပ္ရမရေတာင္မေသခ်ာေသးတဲ႔ဟာကို''

'' ေအးပါဟာ နင္စိတ္ခ်မ္းသာရင္ျပီးတာပါပဲ ငါတို႔ကနင့္ကိုစိတ္ပူလို႔ ျပီးေတာ့ငါတို႔ေတြက ဆ္ိုးတူေကာင္းဖက္သူငယ္ခ်င္းေတြမဟုတ္လာ''

'' အင္းပါဟာ ေက်းဇူးပါသူငယ္ခ်င္းတို႔ရယ္ ''

ကဲအခုအလုပ္ေလွ်ာက္ဖို႔ပဲလိုေတာ့တယ္ သူတို႔ဆီကလည္းခြင့္ျပဳခ်က္ရပီဆိုေတာ့ ရာသီဥတုကကိုယ့္ဘက္ပါျပီေလ

------####$$$$&&&&%%%%****-----

You Don't know !Where stories live. Discover now