Merhaba arkadaşlar yine ben inşallah begenirsiniz. Bu kitap biraz daha farklı olsun istedim. İnşallah begenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz.
♡♡♡♡♡
Sabah sabah gene camdan giren güneş ışığı ile uyandım sabah güneşi güya sidikliye vurumuş öyle biseyde yok perdeyi çektiğim halde bu güneş bana vuruyor.
Söylene söylene yataktan çıktım. Ne oluyor lan bana kız gibi söyleniyorum. Rolüme iyice alıştım baksana. Ağır adımlarla banyoya gittim yüzümü yıkadım odama gidip üzerime rahat bir şeyler giydim. Doğru meleğin evine doğru gittim.
Melek kapıyı açtı ama canı yanar gibi bir hali vardı.
Nasılsın Melek.
Kötü Damla.
Neyin var karnım ağrıyor.
Neden ki.
Sence neden ağrıyor olabilir .
Ne bilim ben.
Ya sen ne biçim kızsın.
Neden öyle dedin ya.
Çok garipsinde ondan bazen erkek gibi davranıyorsun.
Saçmalama istersen gayet normalim.
Peki peki dediğin gibi olsun.
Kaç saattir burdaydım. Lan acaba anlamışmıdır erkek olduğumu.
Melek neyse dedi ben odama gidip üzerimi degiseyim işe gidicem. Odasına gitti biraz erkeksi giyinmiş.
Neden böyle giyindin ben bar işletiyorum bu yüzden böyle giyiyorum laf atan çok olmuyor en azından zaten laf atıp taciz etmeye kalksalar ağzını burnunu kırar eline veririm. Nasıl ya ben tam bi erkek fatmayım tekvando kareteye gittim. Neee.
Öyle işte.
Lan bu nasıl bir kız yaa.
Tamam görüşürüz ben çıktım ozman.
Bu nasıl kız ya iyice merak etmeye başladım tanıdıkça neyse bende Meleğin peşinden evime doğru yürüdüm.
Yolda giderken Serhatı aradım bana üstlerimden birini getir.
Tamam kardeşim getiriyorum.
Serhat gelince hemen üstümü değiştirdim. Hadi doğru bara gidelim.
Gide gide Meleğin çalıştığı bara gitmişiz. Sabaha karşı eve geldik kapıyı açamadm bağırmaya başladım. Tam o sırada biri bana sende kimsin.
Ben Damlanın kuzeniyim deyi verdim.
Tamam dedi ve gitti.
Ertesi gün gene kadın kılığına girdim. Ağır adımlarla Meleğin evine gittim.
Melek kapıyı açtığında içeride bir erkek vardı. Melek dedim.
Çocuk meleğe bakıyordu.
Bu çocuk kim arkadasım sevgilin mi yok dedi.
Çocuk bozulmuşa benziyordu melek cocuğa defol git dedi.
Çocuk gitti. Meleğe ben seni erkeklerden hoşlanmıyorsun sanıyordum.
Neee yooo gayette erkeklerden hoşlanıyorum ama karşımdaki karı gibi olmayacak adam gibi olucak.
Hadi lan dedim içimden iyice saydırdım Serhata.
Meleği de kıskanmıştım. Neyse ben gidiyorum dedim Meleğe evden çıktım.
Yolda Serhata söve söve eve gittim.
Eve varınca Serhatı aradım hemen bana elbiselerimin hepsini getir.
Tamam ama neden.
Soru sorma ve getir kız baya baya erkeklerden hoşlanıyor.
Sen gel ben sana sorucam getir hemen şu kıyafetleri.
Tamam görüşürüz.
Serhat yarım saat sonra geldi.
Ver şunları senin yüzünden kadın oldum halbuki o kızlardan degil erkeklerden hoşlanıyormuş ben seni napim.
Tayfun tamam abi bir yanlış anlaşılma olmuş.
Artık erkek olarak devam edicem tamam mı.
Tamam
Görüşürüz Serhat
Görüşürüz.
Deyip Serhatı evine gönderdim.
Bende ağır adımlarla odama gidip yatağıma girip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Aşk
RomanceYine ben arkadaşlar bu kitap Asi kızın devamı olarak düşündüm. Umarım begenirsiniz.