Nam^_^woohyun: sana inanmıyorum. Sana güvenip mesaj atmıştım ama senin yaptığına bak bir daha sakın bana mesaj atma seni engelliycem.
777wdsmhss777: ne neden? Ne olduki ne yaptım ben sana woohyun? (Mesaj gönderilemedi)
777wdsmhss777: ne yani beni cidden engelledinmi? (Mesj gönderilemedi)
777wdsmhss777: sana inanmıyorum (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: bu yaptığına pişman olucaksın nam woohyun (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: ve o zaman benden özür diliyceksin ve bende kabul edicem (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: çünkü senin o tatlı haline dayanamam ve seni hemen affederim (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: peki madem mesajlarımı görmüyosun sana biraz daha mesaj atabilirim iyi geliyor (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: sana yalan söyledim (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: lanet olsun sana yalan söyledim bunu nasıl yaptım ben de bilmiyorum ama kendimi suçlu hissediyorum (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: kendimden iğreniyorum cidden keşke sana hiç yalan söylemeseydim ve kendimi sana karşı suçlu hissediyorum (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: bekle eskrani föremiyoeum (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: tamam şimdi görebiliyorum ve hayır ağlamıyorum sadece gözüme toz kaçtı (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: cidden ben çok kötü bir insanım nam woohyun sana yalan söyliyecek kadar kötü bir insanım (mesaj gönderilmedi)
777wdsmhss777: ama bu yalanı devam ettirmiycem sana bir gün bunu söyliycem bütün cesaretimi toplayıp sana bunu söyliycem.
Nam^_^woohyun: neymiş bu yalan.
777wdsmhss777: cidden şu lanet engeli şimdimi kaldırdın woohyun!Hihihi çok güzel bir yerde bitirdim "ψ(`∇')ψ sonunda woohyun engeli kaldırdı ama eun sang sayasinde tekrar engelleyebilir. Vote ve yorum yapmayı unutmayın sevgili okuyucularım ^^